فعالیت ۱۲۰گروه جهادی دانش آموزی در مازندران| برنامه های هفته بسیج دانش آموزی با محوریت شهدای دانش آموز حمله تروریستی شیراز برگزار می شود

جعفری از فعالیت ۱۲۰گروه جهادی دانش آموزی در استان مازندران خبر داد و گفت: به زودی اردوهای جهادی علمی نیز در مدارس مناطق محروم با حضور دانش آموزان بسیجی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، محمد جعفری امروز( ۷آبان) در نشست خبری ویژه سیزده آبان ضمن اعلام انزجار از حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) با بیان اینکه این جنایات قطعا بی پاسخ نمی‌ماند، اظهار کرد: مردمان استان مازندران هزار و ۷۱۰شهید دانش آموز در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.


مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلا استان مازندران با بیان اینکه هفته بسیج دانش آموزی از فردا۸آبان ماه مصادف با سالروز شهادت بسیجی شهید محمد حسین فهمیده آغاز می شود، گفت: تلاش داشتیم برنامه های ویژه متناسب با این ایام در سطح مدارس برگزار کنیم که با توجه به حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) برنامه ها با محوریت سه دانش آموز شهید این حادثه برگزار می شود .

 

وی با بیان اینکه سازمان بسیج دانش آموزی استان ۲۳۰هزار عضو دارد، افزود: ماموریت های اعضای این سازمان با عنوان طرح شهید بهنام محمدی درحال پیگیری است‌.

 

جعفری با بیان اینکه اعضای این سازمان در قالب گروه های جهادی در بحث رنگ آمیزی مدارس و... ساماندهی شده‌اند، یادآورشد:۱۲۰گروه جهادی دانش آموزی در استان فعال است.

 

وی با بیان اینکه تهیه البسه گرم به نیت ۱۰هزار و ۴۰۰شهید استان جهت توزیع بین دانش آموزان نیازمند را در دستور کار داریم،  گفت: همچنین تعداد ۱۰هزار و ۴۰۰بسته لوازم التحریر در استان توزیع شد.

 

جعفری با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر کشور به یک نسل اجحاف شد، ادامه داد: متاسفانه ولنگاری مجازی تاثیرات منفی روی دانش آموزان گذاشته است و تعداد محدودی در صف آشوبگران حاضر شدند اما بخش اعظم دانش آموزان به جهت جلوگیری از دوقطبی سازی مدارسسکوت کرده و صف خود را جدا کردند و در بحث فضای علمی درحال فعالیت هستند.

 

وی اذعان کرد:همزمان با حوادث اخیر در مازندران هیچ اقدام سازمان یافته از سوی فرهنگیان و دانش‌آموزان نداشتیم.

 

جعفری با اشاره به اینکه در این حوادث اخیر به دهه هشتادی ها اجحاف شد، گفت: خروش فرصت های دهه هشتادی ها و دهه نودی ها همانند سرود سلام فرمانده تصویر خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه  ۹۶۰ کلاس درس و ۳۸۰ مدرسه برنامه تبیینی تحت عنوان پاتوق گفت و گو برگزار شده است، گفت:برای روشنگری در بین دانش آموزان باید به سلاح جهاد تبیین مجهز باشیم.

 


جعفری با اشاره به دغدغه رهبری در بحث فضای مجازی و اهمیت ایجاد اینترنت ملی، ادامه داد: پلت‌فورم های خارجی نمی توانند پاسخ گوی مناسبی برای ملت شریف ایران اسلامی به ویژه نوجوانان و جوانان در عرصه مجازی باشند.

 

وی با بیان اینکه در برنامه های بزرگداشت سیزده آبان، حماسه و پیشرفت را روایتگر خواهیم بود، گفت: عدم بازخوانی این حماسه ها برای نسل نو متاسفانه با میدان داری عوامل استکبار در فضای مجازی مواجه ایم .

 

جعفری از برگزاری یادواره سه شهید دانش آموز حادثه تروریستی شیراز خبر داد و افزود: پویش«یک ایران کنار آرتین» نیز برای ابراز همدردی با شهدا و زخمی شدگان حادثه تروریستی شیراز راه اندازی می شود.

 

وی با بیان اینکه پویش همه با هم به احترام ایران نیز با حضور ۱۳۰۰ مدرسه در استان برگزار شد،  افزود: ۲هزار و ۱۱۰مدرسه در هفته دانش آموز ۲۶عنوان برنامه برگزار می کنند.

 

جعفری با بیان اینکه از استان مازندران چهار دانش آموز نخبه در دیدار دانش آموزان کشور با رهبری حضور خواهند داشت، یادآورشد: بعد از هفته بسیج دانش آموزی اردوهای جهادی علمی را در مناطق محروم و کم برخوردار استان خواهیم داشت.

 

وی  از اجرای طرح گلستان گردی با محوریت حضور دانش آموزان در گلزار شهدا خبر داد و گفت: راهیان نور امسال با محوریت راهیان پیشرفت به همراه بازدید از پالایشگاه آبادان اجرا می شود.

 

 

با بیان اینکه متاسفانه ساخت و پرداخت معلمان در دانشگاه فرهنگیان در تراز انقلاب اسلامی نیست، گفت: تا زمانیکه معلم احساس وظیفه نکند با جریان انقلابی همراهی کند باید منتظر رویش دانش آموزان همراه با هیجانات فضای مجازی باشیم.

کد خبر 1227435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha