حمله دشمنان به اماکن مذهبی وحدت مسلمانان را بیشتر می‌کند

ماموستا فرجی گفت: حمله دشمنان به اماکن مذهبی و مقدسات مسلمین وحدت مسلمانان را بیشتر می‌کند.

ماموستا مختار فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان ضمن تسلیت به بازماندگان شهدای حادثه تروریستی شاه‌چراغ شیراز این حادثه را داغی جبران‌ناپذیر بر قلب مسلمین دانست و اظهار کرد: ریشه این اتفاقات بر گردن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و سرویس جاسوسی رژیم صهیونیست همراه با مزدوران آنان در منطقه چون عربستان سعودی است که مرکز ترویح تکفیری‌های هستند.

 

 

این روحانی اهل سنت کردستان با محکومیت این حادثه تروریستی اعلام کرد: این اعمال نه تنها در اسلام بلکه در همه ادیان محکوم و مردود است و باید تاوان این عمل ننگین را بدهند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: دشمن از هر دری که وارد شده شکست خورده است و از ابتدا از طریق پروژه قومیتی و مذهبی وارد شدند و بعد تفرقه‌گرایی وجنگ مذهبی و قومیتی رل سرلوحه کار خود قرار دادند که این اولین و آخرین نیت و فکر آنان نیست.

 

 

ماموستا فرجی تصریح کرد: دشمن به اماکن مقدسه از جمله به مساجد و اماکن مقدس تشیع حمله می‌کند و آن را گردن اهل سنت می‌اندازد و بالعکس به مساجد و مقدسات اهل سنت حمله و آن را گردن تشیع می‌اندازد و با این عمل ننگین نه تنها وحدت اهل سنت و تشیع از بین نمی‌رود بلکه وحدت بیشتر خواهد شد.

 

 

وی در پایان اضافه کرد: خط قرمز در نظام اسلامی رهبری مقتدر و ولایت فقیه است که به حول و قوه الهی در مقابل ناملایمات عبور می‌کنیم و به اصل نظام نیز خدشه‌ای وارد نخواهد شد.

کد خبر 1227463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha