اجرای طرح قربانی مشارکتی در کانون مسجد جامع چالوس

کاظمی از اجرای طرح قربانی مشارکتی در کانون مسجد جامع چالوس خبر داد و گفت: این طرح با هدف دستگیری از نیازمندان و رفع مشکلات شان برگزار شد.

«سید یحیی کاظمی مازندرانی»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مازندران اظهار کرد: کمک به نیازمندان یکی از سفارشات اکید دین اسلام است و در این راستا کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس  با کمک آحاد خیرین و نیکوکاران طرح قربانی مشارکتی را با هدف کمک به نیازمندان و مستضعفین به اجرا در آورد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس افزود: انبیای الهی و اهل بیت(ع) همواره بر کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان سفارش کرده اند و ترویج سیره اهل بیت (ع)، آشنایی بیشتر مردم به ویژه جوانان با زندذگی اهل بیتی یکی از وظایف مهم کانون مساجد است.

 

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح مشارکتی توزیع سبد معیشتی و گوشت قربانی و رسیدگی به نیازمندان نوعی جهاد همدلی است که در سال های اخیر به همت ه مسجدی ها با قوت اجرایی می شود و تلاش داریم تا این کار حسنه همواره در بین مردم جامعه برقرار باشد و ترویج شود.

 

کاظمی از اجرای طرح قربانی مشارکتی در کانون مسجد جامع چالوس خبر داد و گفت: این طرح با هدف دستگیری از نیازمندان و رفع مشکلات شان برگزار و 30 بسته گوشت قربانی به نیت حضرت خدیجه(س) در بین نیازمندان چالوسی توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس افزود: خیران و بچه مسجدی های کانون مسجد جامع الوس همت خوبی در برنامه های خیرخواهانه دارند و تلاش داریم تا با اجرای این برنامه ها جوانان و نوجوانان را به انفاق و نیکوکاری سوق دهیم.

 

وی یادآور شد: اجرای طرح قربانی مشارکتی در کانون مسجد جامع چالوس در راستای اجرای کمک مومنانه و دستگیری از افراد کم برخوردار انجام شد.

کد خبر 1227479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha