سه حرم اهل بیت (ع)‌ در ایران اسلامی متاثر از حادثه تروریستی و هتک حرمت حرم شاهچراغ (ع)

مردم در مشهد مقدس نیز همانند شیراز با نشان دادن ارادت خود به خاندان عصمت و طهارت (ع) و تجدید میثاق با شهدای مظلوم و بی دفاع حرم مطهر شاهچراغ (ع) زیبایی، مهربانی و وحدت آفریدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مردم در مشهد مقدس نیز همانند شیراز با نشان دادن ارادت خود به خاندان عصمت و طهارت (ع) و تجدید میثاق با شهدای مظلوم و بی دفاع حرم مطهر شاهچراغ (ع) زیبایی، مهربانی و وحدت آفریدند.

مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ، پس از شیراز و با برنامه دقیق و هماهنگ و همت همه دستگاههای متولی به ویژه استانداری ها و معاونین زیارت، بنیاد شهید، سپاه پاسداران، فرودگاه های ۲ استان در عصر شنبه هفتم آبان ۱۴۰۱، با حضور با شکوه اقشار مختلف مردم مشهد از میدان بسیج به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

مهربانی و اندوه قلبی در میان مردم موج می زد و پس از استقبال جانانه مردم مومن مشهد و تشییع با نماز و طواف پیکر های پاک‌ شهدا، جهت خاکسپاری در حرم مطهر شاهچراغ و برخی شهرستان ها و زادگاه این عزیزان اعزام خواهند شد.

محمد فرخ زاده گفت: هماهنگی های اعزام با مسئولین بازرسی وزارت راه، استانداری، بنیاد شهید، سپاه پاسداران، فرودگاه ها، نیروی هوایی سپاه، ۲ شرکت هواپیمایی در فارس و خراسان رضوی انجام و بعداز ظهر امروز اعزام پیکرهای پاک شهدا به مشهد انجام شد.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس افزود: پیکرهای ۱۱ شهید این حادثه به همراه بیش از ۴۰ تن از همراهان بعدازظهر امروز با ۲ پرواز به مقصد مشهد اعزام شدند.

وی با تقدیر از استقبال با شکوه هم وطنان عزیزمان از شهدای این حادثه در مشهد، بار دیگر این واقعه تلخ را محکوم و برای بازماندگان طلب صبر و اجر کرد.

کد خبر 1227490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha