برای پیشرفت تحصیلی «آرتین» از پیش دبستانی و مراحل بعدی تحصیل همه توان را به کار می بندیم

نوری گفت: از هیچ کوششی برای پیشرفت تحصیلی «آرتین» از پیش دبستانی و مراحل بعدی تحصیل، دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، یوسف نوری، امشب شنبه (7 آبان) با حضور در منزل شهیدان سرایداران ضمن عیادت از «آرتین»، گفت: مظلومیت «آرتین» یک مظلومیت جهانی است و تلاش خواهیم کرد تا او بهترین آموزش را داشته باشد و فردا به چهره ای رآمد در علم و فناوری تبدیل شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای پیشرفت این کودک عزیز از مرحله ابتدای تحصیل در پیش دبستانی تا مراحل دیگر از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود و سعی می کنیم در بهترین شرایط تحصیل کند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید «فهمیده» و روز دانش آموز هم افزود: با توجه به اینکه 4 آبان در واقعه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، سه دانش آموز به شهادت رسیدند، می توان آبان را ماه دانش آموزان نامید.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برای بهبودی آرتین از هرگونه خدمات پزشکی استفاده خواهیم کرد، ضمن قرائت دست نوشته های «آرشام» برادر «آرتین» که در این واقعه به همراه پدر و مادرش به شهادت رسید، یادآور شد: این دانش آموز یک دانش آموز نخبه و متفاوت بوده است.

خاطر نشان می شود، «آرتین سرایداران» به همراه پدر، مادر و برادر خود در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) حضور داشت که در زمان رویداد فاجعه تروریستی پدر، مادر و برادر خود را از دست داد و خود نیز مجروح شد.

کد خبر 1227496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha