طرح پایش کتابخانه های مخزن دار کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود

اسلامی افزود: طرح پالایش کتاب به منظور بروز رسانی کتابخانه های مخزن دار در سطح کتابخانه های کانون های مساجد استان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن اسلامی امروز در دیدار با رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره در اظهار کرد: طبق توافق صورت گرفته، مدیران، مربیان و فعالان کانونهای فرهنگی و هنری مساجد می توانند از عضویت و مزایای بیمه هنرمندان بهره مند گردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان افزود: طرح پالایش کتاب به منظور بروز رسانی کتابخانه های مخزن دار در سطح کتابخانه های کانونهای مساجد استان اجرا خواهد شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ارتقاء سطح فعالیت‌ها در مساجد در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای نوجوانان و جوانان، ضمن تقدیر از مدیران کانونهای مساجد فعال گفت: کانونهای غیر فعال با انتصاب مدیران جدید به زودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مهدی مرادی در ادامه از برگزاری همایش مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان و دوره آموزشی زوج های جوان در چهار محور (حقوق خانواده، احکام خانواده، مزاج شناسی و مشاوره خانواده ) خبر داد.

 

این جلسه به منظور بررسی وضعیت کانون های مساجد شهرستان خرمدره برگزار شد و بازدید از کانون اندیشه روستای سوکهریز و فعالیت های خانه مد کاهگلی در این کانون با آموزش طراحی و دوخت لباس از برنامه های جانبی نشست بود.

کد خبر 1227545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha