دیدار مدیر ستاد فهمای یزد با مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان

مدیر ستاد فهمای استان یزد با مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محسن رستگاری، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با قهرمانی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد دیدار و گفت و گو کرد.

 

رستگاری در این نشست با اشاره به ظرفیت کانون های مساجد گفت: ما در استان یزد بیش از 850 کانون داریم که در سطح مساجد فعالیت های فرهنگی و هنری را دنبال می کنند.

 

وی افزود: این کانون ها در نقاط مختلف شهری و روستایی و حتی دوردست ترین نقاط استان که هیچ نهاد فرهنگی وجود ندارد فعالیت می کنند که ما می توانیم بخشی از این فعالیت های فرهنگی را از طریق این کانون ها در استان اجرایی کنیم.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: خوشبختانه در سطح شهر یزد با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد نخستین فاز طرح طراوت را برگزار کردیم که مورد استقبال خانواده ها نیز قرار گرفت.

 

 

رستگاری گفت: در حال حاضر نیز فاز دوم آن در حال برنامه ریزی است که امیدواریم بتوانیم این طرح را با تعداد مساجد بیشتر و کودکان و نوجوانان در مساجد اجرایی کنیم.

 

 

قهرمانی نیز در این نشست گفت: کانون های مساجد به عنوان متولیان فرهنگی و هنری در مساجد هستند که ما باید به بهترین نحو از این ظرفیت استفاده کنیم.

 

وی افزود: کانون های مساجد می توانند به عنوان بازوانی برای فعالیت های فرهنگی و هنری باشند و اگر بتوانیم در این مسیر به خوبی حرکت کنیم می توانیم محوریت مساجد را در تمامی فعالیت های فرهنگی و هنری خود داشته باشیم.

کد خبر 1227582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha