مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی در فطرت عموم جامعه ریشه دارد

سیفی بابیان اینکه مفاهیم وارزش‌های انقلاب اسلامی درفطرت عموم جامعه ریشه دارد گفت: دشمن ازظرفیت‌های فرهنگی برای تخریب ذهن آینده‌سازان این مملکت استفاده می‌کند که باید تمام تلاش خود را به کارگیریم تا مفاهیم انقلاب را دراختیار این قشر ازجامعه قرار دهیم.

عبدالرضا سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، با تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)، با اشاره به لزوم ترویج مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی در میان کودکان و نوجوانان اظهار کرد: مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی، مفاهیم ارزشمندی هستند که در فطرت عموم جامعه ریشه دارد.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: اگر دشمن در حوزه‌های مختلف توانسته در فضای فرهنگی ما نقش‌آفرینی کند، بخش زیادی از آن به خاطر کم‌کاری ما در معرفی صحیح فرهنگ ایرانی اسلامی و فرهنگ متعالی شیعه است که زمینه‌ای برای حضور جریان معاند و مخالفان انقلاب اسلامی فراهم کرده است.

 

وی تصریح کرد: دشمن از ظرفیت‌های فرهنگی برای تخریب ذهن آینده‌سازان این مملکت استفاده می‌کند و لازم است ما تمام تلاش خود را به کار گیریم تا مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی را در اختیار این قشر آینده‌ساز مملکت قرار دهیم.

 

سیفی خاطر نشان کرد: قطعا اگر کودکان، نوجوانان و جوانان ما با ارزش‌های اصولی انقلاب آشنا شوند به سمت این ارزش‌ها گرایش پیدا می‌کنند و مدافع آن خواهند شد و ما فرزندانی خواهیم داشت که آینده‌سازان انقلاب اسلامی هستند.

 

وی نمایشگاه کودک و نوجوان را فضای مناسبی برای معرفی محصولات فرهنگی و فعالیت‌ها و ارزش‌های فرهنگی دانست و اضافه کرد: این نمایشگاه زمینه مناسبی فراهم کرد تا دانش‌آموزان و فرزندان ما به صورت مستقیم با محصولاتی مواجه شوند که دارای ابهام و شبهه فرهنگی نیستند بلکه محصولات ایرانی اسلامی را به شکل صحیح به فرزندان ما و دانش‌آموزان ارائه می‌دهد.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با تقدیر از برگزارکنندگان و مجموعه‌هایی که در برپایی این نمایشگاه نقش داشتند عنوان کرد: این نمایشگاه فضایی مناسب و امن و متنوع برای خانواده‌ها ایجاد کرد که علاوه بر فضای فرهنگی و تفریحی، توانست مایحتاج فرهنگی خود را برای سال تحصیلی و خانواده‌ها فراهم کند.

 

وی ابراز امیدواری کرد: این نوع نمایشگاه‌ها که زمینه ارائه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی را فراهم می‌کند به صورت مستمر هم در اهواز و هم سایر شهرستان‌ها برگزار شود و استانداری هم در این راستا حمایت‌های لازم را به عمل می‌آورد.

 

کد خبر 1227602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha