یوم‌الله ۱۳ آبان فرصت مناسبی برای مردم در دفاع از ارزش‌های ملی و انقلابی است

صفوی گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان امسال فرصت مناسبی برای جوانان و مردم انقلابی ایران در دفاع از ارزش‌های ملی و انقلابی است.

«سیدنادر صفوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزرای شبستان از گیلان با بیان اینکه روز ۱۳ آبان، سه مناسبت مهم را در خود دارد اظهار کرد: تبعید امام (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، به خاک و خون کشیده شدن دانش‌آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ سه مناسبت مهم در این روز هستند که هر سال ملت استکبارستیز انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌کنند.

 

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه یوم‌الله ۱۳ آبان امسال فرصت مناسبی برای جوانان و مردم انقلابی ایران در دفاع از ارزش‌های ملی و انقلابی است افزود: یوم الله۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از ارزش‌های بنیادین ماست و از رویکردهای اساسی انقلاب مبارزه با استبداد و استکبار و در رأس آنها آمریکا است.

 

وی گفت: بزرگداشت۱۳ آبان امسال باید با سال‌های گذشته متفاوت باشد؛ زیرا استکبار جهانی در فتنه‌ای دیگر شکست خورده و از اینکه بتواند بخشی از جامعه را در برابر نظام قرار بدهد؛ موفق نبوده است.

 

صفوی تصریح کرد: آمریکا که نماد استکبار جهانی است، امروز در مقابل نظام و ملت ما قرار گرفته و در یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای، امنیتی و سیاسی منتظر ایجاد فتنه و آشوب و حمایت از اغتشاشات و تضعیف ایران است و ما باید با تبیین صحیح وقایع به ویژه برای جوانان و آگاهی‌بخشی به آنان در فرصت‌های پیش رو، توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

 

فرماندار رضوانشهر بیان کرد: دشمن امروز تمام سعی و تلاش خود را برای نا آرامی و اغتشاشات داخلی بکار بسته است و افراد فریب خورده هم بدون اطلاع از عواقب موضوع در ناآرامی‌های شبانه شرکت می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: همه باید مشارکت لازم  در هرچه باشکوه تر برگزار کردن راهپیمایی سیزدهم آبان روز جمعه داشته باشند.

کد خبر 1227607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha