۳۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه فیبر نوری اختصاص یافت

صفوی گفت: در سفر ریاست جمهوری به گیلان ۳۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه فیبر نوری طرح USO به طول ۱۰۲ کیلومتر در این شهرستان مصوب شد که این رقم تخصیص یافت.

«سیدنادر صفوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با اشاره به سفر ریاست جمهوری و اعضای هیئت دولت به گیلان اظهار کرد: در این سفر ۳۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه فیبر نوری طرح USO به طول ۱۰۲ کیلومتر برای شهرستان مصوب شد که این رقم تخصیص یافت.

 

فرماندار رضوانشهر افزود: حدود ۱۷ روستا از مزایای این پروژه و شبکه ارتباطی مناسب برخوردار خواهند شد، که یکی از خدمات دولت مردمی به این شهرستان است.

 

وی گفت: طبق دستورات ریاست جمهوری، مهمترین ماموریت مدیران دستگاه های اجرایی در دولت سیزدهم خدمت به مردم و رفع محرومیت است.

 

صفوی با اشاره به اقدامات و تلاش‌های گره‌گشا و امیدآفرین بسیاری که در کشور انجام شده و می‌شود تصریح کرد: اطلاع‌رسانی هنرمندانه از این اقدامات موجب اعتماد و امید مردم به آینده کشور می شود.

 

فرماندار رضوانشهر خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه ها باید در تبیین این دستاوردها و اقدامات امیدآفرین برای مردم و افکارعمومی با استفاده از ظرفیت رسانه ها و ... اقدام  کنند.

 

کد خبر 1227615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha