توسعه آموزشی مناطق محروم لرستان در دست اقدام است

طائف از گسترده شدن خدمات این ستاد در توسعه آموزشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان خبر داد و گفت: توسعه آموزشی مناطق محروم لرستان در دست اقدام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مجید طائف» امروز در حاشیه بازدید از مناطق میان‌کوه شرقی و غربی، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خدمات آموزشی در مناطق محروم استان است که در این راستا تلاش داریم تا بتوانیم با بسیج امکانات و ظرفیت‌ها اثرات مطلوبی را به انجام برسانیم.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام لرستان افزود: با این منظور قرارگاه عدالت آموزشی این ستاد با هدف ارتقاء سطح علمی دانش آموزان بسته‌های متفاوتی را ارائه خواهد کرد.

 

وی بیان کرد برنامه‌ریزی‌ها در سه مقطع ابتدایی متوسطه اول و متوسطه دوم صورت گرفته که در بحث دانش‌آموزان ابتدایی دنبال تقویت این دانش آموزان هستیم.

 

طائف ادامه داد: در متوسطه اول نیز به دنبال راهکارهایی جهت جلوگیری ترک تحصیل دانش آموزان این مقطع به‌خصوص دختران خواهیم بود.

 

وی بیان کرد: در متوسطه دوم نیز با ارائه راهبردهای به دنبال آمادگی آن‌ها جهت تقویت آموزش‌ها و آمادگی بالا جهت شرکت در کنکور و ورود به دانشگاه‌ها و مراکز عالی کشور هستیم.

 

طائف اظهار کرد: توزیع لوازم‌تحریر و نوشت‌افزار، ارائه کلاس‌های آمادگی کنکور، تلاش برای ادامه تحصیل کودکان بازمانده از آموزش، کمک جهت خرید کتاب درسی برای افراد کم‌توان و کم‌توان با اعتبار مالی خود ستاد اجرایی از مهم ترین بحث‌هایی بود که این ستاد به دنبال اجرایی کردن آن‌ها است.

 

این مسئول افزود: بدین منظور جلساتی نیز با رویکرد عدالت آموزشی با مدیران آموزش‌وپرورش لرستان برگزار شد که در پایان راهکارهای نیز مطرح و جهت اجرا در نظر گرفته شد.

 

 

 

کد خبر 1227643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha