هنرمندان ما همیشه در راه انقلاب، زکات علم خود را پرداخته اند

احمدی گفت: شاعران متعهد کشور سهم خود را در مبارزه علیه ظلم و برای دفاع از انقلاب اسلامی، با جهاد هنری ادا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «منصور احمدی» امروز در آیین شعرخوانی "صحن سرخ" به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)، اظهار کرد: شاعران و اصحاب فرهنگ لرستان رسالت و وظیفه‌ای را در مقابل ددمنشان، احساس کردند که هدیه الهی، قریحه و طبع سرشار خود را در این راه بکار گرفته اند و در این ایام ساکت نخواهند نشست.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: هنرمندان ما همیشه در راه انقلاب از نعمت خدادادی خود استفاده و زکات علم خود را پرداخت کرده‌اند و در مقابل این حملات ددمنشانه، مجاهدانه و با جهاد هنری پای این انقلاب خواهند ایستاد.

 

وی ادامه داد: حادثه‌ای بسیار عظیم و مصیبتی جانکاه در روزهای گذشته رخ داد که از خدا بی‌خبران، ظالمان و ددمنشان، مردمان عادی و زائران حرم شاهچراغ (ع) را به گلوله بستند.

 

احمدی بیان کرد: تروریست های ناجوانمرد زن، کودک، نمازگزاران و زائران را به شهادت رساندند چراکه بویی به مشامشان رسیده است و به باطل و ناقص گمان می‌کنند شاید در ایران اسلامی خبری باشد که این‌گونه نیست و نخواهد بود.

 

در این برنامه محمدتقی عزیزیان، محمدعلی ساکی، علی‌رضا حکیم، مهرداد ماسوریان، آذین یوسفوند، رضوان یوسفوند، مهران فلاح، رضا مختاری و امیرحسین کوهنورد به شعرخوانی پرداختند.

کد خبر 1227652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha