حضور باشکوه مردم پایتخت طبیعت ایران در تشییع شهدای حادثه تروریستی شیراز

مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید حادثه تروریستی حرم احمد‌ بن‌ موسی شاهچراغ (ع) با حضور پرشور قشرهای مختلف مردم شهید پرور یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در پی اقدام تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) و شهادت جمعی از زائران سومین حرم اهل‌بیت (ع)، مراسم تشییع دو شهید این حادثه با حضور باشکوه اقشار مختلف مردمی و مسئولین صبح امروز در یاسوج برگزار شد.

 

شرکت‌کنندگان در این مراسم، پیکرهای مطهر پدر و پسر؛ شهیدان «امید خوب» فرزند هوشنگ و «هوشنگ خوب» فرزند خداداد اهل بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد را تشییع کردند.

 

در مراسم وداع با پیکر این شهدا اقشار مختلف مردم، دانش آموزان، دانشجویان، خانواده معظم شهیدان خوب، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونان استانداری، مقامات نظامی و مدیران کل اداری حضور داشتند.

 

گفتنی است، بعد از مراسم تشییع و وداع با پیکیر این شهیدان در یاسوج، پیکر مطهر شهدا به سمت شهر باشت و سپس در گچساران مورد استقبال مردم این شهرستان ها قرار خواهند گرفت و شب نیز پیکر شهدا در شهر بهبهان مستقر و صبح روز دوشنبه ۹ آبان پس از تشییع در بهبهان، برای خاکسپاری به زادگاهشان شهرستان بهمئی انتقال داده خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1227667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha