شهید فهمیده، الگویی  برای دانش‏ آموزان بسیجی و جوانان  است

کشتمند، دانش آموز بسیجی، شهید محمد حسین فهمیده را یکی ازافتخارات ارزشمند در دوران دفاع مقدس عنوان کردوگفت: این شهید والامقام بحق الگوی شایسته‏ ای برای دانش‏ آموزان بسیجی و جوانان و نوجوانان است.

«حسن کشتمند» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، گفت: دانش‏ آموز شهید و رزمنده بسیجی، محمدحسین فهمیده، با ایمان و بینش عمیق واستوار در جنگ با دشمن، پیش قدم شد و با نیل به شهادت، درس شجاعت، فداكاری و مقاومت را به همه بسیجیان و امت حزب اللَّه آموخت، امام بزرگوار از این نوجوان، به عنوان رهبر یاد فرمودند و بدین گونه، نام و یاد او، منشأ حماسه‏ های بزرگ شده و تحول عظیمی در شیوه‏ های دفاع مقدس و نبرد رزمندگان اسلام ایجاد كرد و راه پیروزی و سرافرازی را یكی پس از دیگری هموار ساخت.

 

 معاون پرورشی آموزش و پرورش سرپل ذهاب،افزود: بسیج دانش آموزی به دنبال تربیت افراد انقلابی ،پرهیزگار و شجاع است تا برای نوجوانان و جوانان دیگر الگویی باشد لذا دشمن از این قشر هراس دارد و به گونه ای در تلاش است روحیه دانش آموزی را تضعیف سازد و تا با راه فرهنگی به مقابله با انقلاب اسلامی بپردازد.

 

وی خاطر نشان کرد:دانش آموز بسیجی، شهید محمد حسین فهمیده یکی ازافتخارات ارزشمند در دوران دفاع مقدس است که هفته بسیج دانش آموزی نیز به یاد همین شهدای بسیجی دانش آموز نامگذاری شده است.

 

کشتمند، آگاهی، بصیرت و جهاد در شخصیت وجودی شهید فهمیده تجلی یافت و موقعیت شناسی و دشمن شناسی را از ویژگی های این شهید والامقام برشمردوافزود: لذا شهید فهمیده و سایر شهدای دانش آموز با بصیرت و بدون توجه به مقام و شهرت پا در عرصه جهاد نهادند و بر ما واجب است در حفظ و نگهداری ارزش های نظام اسلامی تلاش کنیم.

کد خبر 1227683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha