برگزاری نشست  قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی کاشان

صفری از برگزاری نشست قرارگاه جوانی جمعیت با هدف اجرایی سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی در این دانشگاه خبر داد.

«حسن صفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: چهارمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با هدف اجرایی سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی در سالن شهید دکتر محمد زارع دانشگاه علوم پزشکی کاشان تشکیل شد.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: در این نشست، مصوبات چهارمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت بررسی و مرکز مردمی نفس  با هدف "جلوگیری از سقط فرزندان سالم توسط والدین"معرفی شد.

 

صفری ادامه داد: اهتمام جدی اعضا جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تشکیل کمیته های تخصصی ماهیانه، شروع به کار هرچه سریعتر کمیته رصد و پایش و نظارت بر اجرای قانون در دانشگاه، اعطای تسهیلات برای  مادران باردار  شاغل در دانشگاه، ارایه راهکارهای پیشگیری از سقط جنین و بررسی تشکیل جشنواره ملی مجازی رسانه ...  از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان ادامه داد: همچنین در این جلسه در خصوص تاسیس مرکز مردمی نفس در کاشان بحث و تبادل نظر شد و راهکار ها و پیشنهاداتی در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

 

صفری تلاش برای حفظ پویایی و جوانی جمعیت را از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های قرارگاه جوانی جمعیت این دانشگاه دانست و افزود: عزم جدی و تلاش برای ترویج ازدواج جوانان و فرزندآوری از مهم ترین اهداف برنامه جوانی جمعیت است که با همبستگی و وحدت رویه اجرایی خواهد شد.

 

کد خبر 1227703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha