حضور گسترده مردم در راهپیمایی۱۳آبان، خنثی‌کننده توطئه دشمنان نظام است

رضایی گفت: حضور گسترده مردم بصیر در راهپیمایی ۱۳آبان، خنثی‌کننده توطئه دشمنان نظام است و مردم انقلابی با این حضور معنادار خود بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، «علی اکبر رضایی» در سومین جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان گفت: یکی از دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی، عدالت‌خواهی و مبارزه با استکبار و نماد آن یوم الله ۱۳ آبان است که ایستادگی در برابر زورگویان و مستکبران موجب اقتدار، عزّت و بالندگی ملّت بزرگ ایران شده است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت: حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور، اگر چه پرده از توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی برداشت و مردم را بیشتر نسبت به برخی حقایق آشنا ساخت، اما خسارات ناراحت‌کننده‌ای از جمله شهادت جمعی از هموطنان و به آشوب کشیدن جامعه و توهین به مقدسات مردم از جمله حجاب بانوان را در پی داشت.

 

رضایی با بیان اینکه بصیرت و هوشیاری مردم مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است، افزود: حضور گسترده مردم بصیر در راهپیمایی ۱۳آبان، خنثی‌کننده توطئه دشمنان نظام است و مردم انقلابی با این حضور معنادار خود بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد.

 

فرماندار آران و بیدگل در خصوص برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان آران و بیدگل گفت: مراسم ۱۳آبان روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، در شهرهای آران و بیدگل، سفیدشهر، نوش‌آباد و ابوزیدآباد و روستاهای ۱۱ گانه این شهرستان برگزار خواهد شد و دانش آموزان و مردم شهید پرور شهرستان با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان انقلاب اسلامی خواهند زد.

 

در این جلسه هر یک از دستگاه‌ها گزارشی از روند اجرای برنامه‌های خود را ارائه کردند و پیرامون برخی از برنامه‌ها و شعار محوری، بحث و تبادل نظر شد.

 

سومین جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، رؤسای هیئات مذهبی، مدیران مواکب اربعین حسینی، کانون‌های فرهنگی مساجد و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

کد خبر 1227707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha