صدور ۱۹۱ گواهی ایمنی آسانسور در کردستان/۳۷۰ واحد تولیدی کردستان زیرپوشش استاندارد است

یزدانی از صدور ۱۹۱ گواهی ایمنی آسانسور در استان کردستان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ژیلا یزدانی عصر یکشنبه(۸ آبانماه) در جلسه شورای استاندارد کردستان اظهار کرد: ۳۷۰ واحد تولیدی در کردستان با ۷۵۰ فرآورده استاندارد اجباری و تشویقی زیر پوشش استاندارد است.

 

مدیرکل استاندارد کردستان با اشاره به وجود ۵۱ جایگاه سی.ان.جی در استان اظهار کرد: ۳۷ جایگاه مورد تاییدیه استاندارد است و ۱۴ مورد در دست بازرسی هستند.
 

یزدانی به طرح پیش بسته‌بندی مطابق با استانداردهای ملی پرداخت و افزود: در کردستان بعنوان پایلوت در راستای اجرای این طرح، ۴۸ مورد اوزان فراورده‌های سطح بازار و واحدهای تولیدی شامل شکلات، ماکارونی،قند، شکر و چای کیسه‌ای و غیره انجام شد.

 

وی به کنترل کیفیت کالاهای صادرات و واردات در استان پرداخت و بیان کرد: کنترل کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی افزایش یافته و برای کاهش ارائه خدمات آزمایش پروژه ساختمان آزمایشگاه کنترل کیفیت لوازم خانگی در بانه آغاز شده است.

 

یزدانی از صدور ۱۹۱ گواهی ایمنی آسانسور در سال جاری خبر داد و گفت: از ۲۴۶ آسانسور مرکز مختلف ۹۷ آسانسور تاییدیه ایمنی داشتند و فرصتی یک ماهه برای دریافت تاییدیه ایمنی به آنها داده شده است.

 

مدیرکل استاندار کردستان اضافه کرد: از ۳۱۱ تجهیزات شهربازی استان، ۹۸ دستگاه موفق به دریافت گواهی ایمنی شدند و ۱۰ دستگاه آبی موجود در استان همگی دارای تاییدیه ایمنی هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: ۲۶ آزمایشگاه تایید صلاحیت در استان داریم که هشت مورد از آزمایشگاهها در زمینه آزمون مصالح ساختمانی تایید صلاحیت شده‌اند.

 

یزدانی اذعان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان از خدمات ۴۴ آزمایشگاه استفاده می‌کند.

کد خبر 1227715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha