حضور مردم در تشییع پیکر شهدای شیراز وحدت ملت ایران را به نمایش گذاشت

امیردریادار سیاری با بیان اینکه حادثه تروریستی شیراز دل همه را به درد آورد گفت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شیراز انسجام و وحدت ملت ایران را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان امیردیادار حبیب‌الله سیاری در مراسم نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس با ابلاغ سلام فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران به جمع حاضر و یاد و گرامی داشت شهدای انقلاب اسلامی ایران گفت: این برنامه به همت معاونت نیروی انسانی ارتش برگزار شد و در این برنامه پیشکسوتان از نزدیک در کنار یکدیگر قرار گرفته و گویای حال یکدیگر می شوند و خاطرات دفاع مقدس را زنده نگه می دارند.احترام به پیشکسوتان. از اقدامات ارزشمندی است که باید در دستور کار همیشگی مسئولان قرار بگیرد.

 

معاون هماهنگ کننده ارتش با گرامی داشت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی احمد بن موسی  اظهار داشت: این حادثه تروریستی دل همه را به درد آورد من دیروز در مراسم تشریح پیکر این شهدا در شیراز شرکت کردم حضور پرشور مردم در این مراسم اتحاد، انسجام و هماهنگی مردم را نشان داد و بزرگی و همت بلند ملت ایران را به نمایش گذاشت.

 

وی با بیان اینکه ۴ نفر از شهدای حادثه تروریستی شیراز از خانواده ارتش هستند گفت: امروز نیروهای مسلح و ارتش از توانمندی بالایی برخوردار هستند و توان بازدارندگی بالایی دارند و هیچ دشمنی تصور تعرض به اراضی جمهوری اسلامی ایران را به خود راه نمی دهد.

 

دریادار سیاری افزود: این توان بازدارندگی از نیروهای انسانی است که در خدمت نیروهای مسلح هستند که فرزندان شما و شاگردانی هستند که در یگان های خدمتی و آموزشی تحت تعلیم شما بودند و باید به خودتان افتخار کنید که دانش آموزان شما این توانمندی و بازدارندگی را بوجود آوردند.


وی با اشاره به تولید تجهیزات مورد نیاز کشور در نیروهای چهارگانه ارتش یادآور شد: در دفاع مقدس به جایی رسیدیم که گلوله های توپخانه سهمیه بندی شد و ما امکان تولید نداشتیم امروز شاگردان شما کار را به جایی رساندند که برای تجهیزات مورد نیاز دفاعی دست به سوی هیچ کس دراز نمی کنیم و تمام تاکتیک های بکار گرفته شده زاییده ذهن کسانی است که  شما پرورش داده اید.

 

وی گفت: در ۸ سال دفاع مقدس علارغم برخی مشکلات توانستیم با موفقیت جنگ تحمیلی را پشت سر بگذاریم و در نظام بین‌الملل امروز جایگاه بالایی داریم که نشان از دفاع مقدس دارد.

کد خبر 1227720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha