بازدید دبیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور از سه کتابخانه  بویراحمد/فعالیت ۷۰ کتابخانه در کهگیلویه و بویراحمد

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور از کتابخانه عمومی ایثار و شهادت یاسوج، کتابخانه عمومی فاطمیه(س) تربیت یاسوج و کتابخانه عمومی ولی عصر(عج) برکت مادوان در شهرستان بویراحمد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور ظهر امروز (۸ آبان ماه) با سفر به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن حضور در مراسم تشییع دو شهید کهگیلویه و بویراحمدیِ حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) شیراز، از کتابخانه عمومی ایثار و شهادت یاسوج، کتابخانه عمومی فاطمیه(س) تربیت یاسوج و کتابخانه عمومی ولی عصر(عج) برکت مادوان بازدید و با خانواده شهیدِ شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد شهید «عین‌الله دهراب‌پور» دیدار کرد.

«مهدی رمضانی» در بازدید از کتابخانه ‌های یاسوج، گفت: وضعیت کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ تعداد مناسب بوده، اما از نظر کیفیت خدمت‌ رسانی و تقویت منابع دچار کمبود‌ هستند.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور افزود: یکی دیگر از مشکلاتی که در کتابخانه ‌های این شهر مشاهده شد، کمبود منابع بود که باید این کمبود‌ها جبران شوند.

وی ضمن تاکید بر اینکه کمبود‌های کتابخانه ها به صورت ویژه جبران می ‌شود، اظهار کرد: باید تلاش شود تا مشکل خدمات فرهنگی و اجتماعی نیز در کتابخانه‌ها برطرف شود.

رمضانی با اشاره به اینکه بازطراحی کتابخانه مرکزی یاسوج یکی از اولویت ‌های کاری بوده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می ‌شود، گفت: ۷۰ کتابخانه با ۳۲ هزار نفر عضو و ۶۰۰ هزار منابع در کتابخانه‌ های استان کهگیلویه و بویراحمد موجود است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1227734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha