اختصاص ۱۳۷۰  میلیارد تومان تسهیلات بانکی جهت تسهیل کار تولیدکنندگان

خلیلیان گفت: از سال گذشته تاکنون یک هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به جهت تسهیل کار تولیدکنندگان مصوب شد که بخشی از آن توسط بانک‌ها اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، صادق خلیلیان امروز یکشنبه (۸ آبان) در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: شرکت‌هایی مانند فولاد خوزستان، کربن بلک و شهرک شرکت‌های صنعتی هزاران واحد صنعتی را در بر می‌گیرند و باید مشکلات این شرکت‌ها برطرف شود.

 

استاندار خوزستان اضافه کرد: همچنین بانک‌ها تسهیلات لازم را در اختیار آنها قرار دهند تا گردش کار آنها سرعت یافته و اشتغال‌زایی بیشتری صورت گیرد.

 

وی با اشاره به مشکل برق در شرکت شهرک‌های صنعتی افزود: پس‌ از صحبت با شرکت توزیع برق استان و منطقه بنا شد تا این شبکه برق را بر عهده گیرند تا هزینه این واحدهای تولیدی و نواحی صنعتی کاهش یابد.

 

خلیلیان با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون یک هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای تسهیل کار تولیدکنندگان مصوب شد که بخشی از آن توسط بانک‌ها اجرایی شده تصریح کرد: در عین حال برخی از بانک‌ها افزون بر مصوبات تسهیلاتی را ارائه کرده بودند که گزارش آن دریافت شد.

 

لازم به ذکر است، در این جلسه مسائل مربوط به رفع موانع تولید و تسهیل کار شرکت‌های تولیدی مطرح شد.

 

کد خبر 1227737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha