مولفه های دفاع مقدس به خوبی تبیین نشده است

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه جنگ امروز جنگ روایت ها است، گفت: متاسفانه مولفه های دفاع مقدس را نتوانستیم خوب تبیین کنیم و اکنون که ذهن جوانان ما پراز شبهات است نشان می دهد که دشمن کارکرده و خوراک مدنظر خود را به ذهن جوانان ما داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علیرضا زارعی شامگاه یک‌شنبه(۸ آبان) در جلسه حفظ آثار و‌ نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان بشرویه اظهار داشت: جهاد تبیین یکی از موضوعات مهمی است که توجه و پرداختن به آن امروز بیش از گذشته احساس می شود.

 

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از دوران طلایی و فراموش نشدنی ایران اسلامی است، افزود: اما متاسفانه ما به ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس نپرداخته ایم و به بیان پیام ها و حقایق این دوران توجهی نکرده ایم.

 

وی با تاکید بر اینکه جنگ امروز جنگ روایت ها است، ادامه داد: اگر ما به روایت دستاوردها و پیام های دوران دفاع مقدس نپردازیم قطعا بدانید که دشمن، شجاعت مردم در دفاع مقدس را وارونه روایت خواهد کرد و هم اکنون هم دست به کار شده است.


حجت الاسلام زارعی گفت: متاسفانه مولفه های دفاع مقدس را نتوانستیم خوب تببیین کنیم و اکنون که ذهن جوانان ما پراز شبهات است نشان می دهد که دشمن کارکرده و خوراک مدنظر خود را به ذهن جوانان ما داده است.

 

حسن علیزاده فرماندار بشرویه نیز در این جلسه عنوان داشت: واقعیت این است که‌فاصله ای بین همه‌ما و نسل جدید افتاده و‌دشمن ازاین فاصله استفاده کرده است.

 


وی با بیان اینکه شخصیت جوانان و نوجوانان را باید شناخت و به آن ها بها داد، گفت: با نسل جدید با روش های نو و زبان های جدید باید سخن گفت و باید بدانیم اگر شبهاتی در زمینه‌های مختلف دارند مقصر ماهستیم که در تبیین کم گذاشته ایم.

 

 

کد خبر 1227743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha