کانون‌های فرهنگی هنری جبهه‌های مواجه با دشمن در جنگ نرم هستند

بابلی با بیان اینکه کانون‌ها؛ جبهه‌های مواجه با دشمن در جنگ نرم به شمار می روند،گفت: کودکان و نوجوانان در معرض تهاجم فرهنگی با گرایش به سمت کانون های مساجد از آسیب های اجتماعی و غربگرایی مصون خواهند ماند.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره نقش کانون در زمینه جذب جوانان، اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید زمینه جذب جوانان را فراهم کنند و در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی نقش اساسی داشته باشند.

 

 فرماندار شهرستان سرپل ذهاب،افزود: یکی از موضوعات مهمی که باید در در دستور کار کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار گیرد، استفاده از ظرفیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای نوین است که لازم است در برنامه ریزی های فرهنگی کانون ها، برای پاسخ به این دغدغه ها توجه شود و از مشارکت جدی خود جوانان برای مدیریت و برنامه ریزی های کانون های فرهنگی و هنری استفاده کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: بدون شک اگر جوانان در کانون ها حضوری اثربخش و کارگشا داشته باشند و خود را شریک در مدیریت و بدوری جوانان از مسجد و فعالیت های فرهنگی مسجد از خواسته های دشمنان است که در این راستا برنامه ریزی های کلان کرده و همواره با توطئه های فرهنگی که به راه انداخته اند می کوشند تا در این مسیر حرکت کنند. 

 

بابلی تصریح کرد: مساجد بزرگترین پایگاه مردمی هستند که نقش اساسی در تحولات انقلاب اسلامی ایفا کردند و مساجد بزرگترین پایگاه مردمی در مقابله با رژیم ستمشاهی بود.

 

فرماندار سرپل ذهاب اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید بتوانند زمینه جذب جوانان را فراهم کنند و با برنامه های متنوع و جذاب اوقات فراغت مناسبی را برای آنها رقم بزنند. 

کد خبر 1227755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha