ملت ایران در مقابله با جنگ ادراکی دشمن هوشیار و آگاه است

حیدری گفت: در حال حاضر دشمن جنگ ادراکی علیه ملت ایران به راه انداخته است اما مردم آگاه و بابصیرت کشور این نقشه‌ها را به خوبی شناسایی و خبرنگاران، نویسندگان و روابط عمومی‎‌‌‌‌ها افسران کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، «غلامعلی حیدری» در نشست شورای روابط ‌عمومی‌ های این استان که در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، با محکوم کردن عملیات تروریستی حرم شاهچراغ اظهار داشت: اقدام تروریستی حرم شاهچراغ جدیدترین اقدام دشمن علیه مردم و نظام اسلامی است که خروش مردم علیه استکبار جهانی این پیام را به دشمن منتقل کرد که همانگونه که نهضت عاشورا خاموش نشده است در مبارزه با نظام اسلامی هم راه به جایی نمی‌بردند و ملت نسبت به دشمن آگاه و هوشیار است.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین مردم استان امسال نیز همگام با ملت همیشه در صحنه کشور در ۱۳ آبان با بار دیگر عظمت خود را به دشمن نشان می‌دهند.

 

وی همچنین به اقدامات جنایتکارانه منافقان نیز اشاره کرد و گفت: منافقان جنایت‌کارانی هستند که فرزندان کشور را به خاک و خون کشیدند و جنایتی بدتر از داعش مرتکب شدند اما حالا رنگ عوض کردند و خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند این در حالی است که ملت ایران این جنایتکاران را به خوبی می شناسند.

 

حیدری افزود: روزی دشمن قصد داشت که خاک کشور را بگیرد و نظام را زمین‌گیر کند اما امروز ایران اسلامی به چنان پیشرفتی دست پیدا کرده است که چالش دشمن ساقط کردن پهپاد کشور شده است.

 

وی به اقدامات دولت سیزدهم در طول یک سال اخیر اشاره کرد و گفت: در این دولت که یک سال از عمر آن می گذرد کارهای بزرگی انجام شده است و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در هفته دولت به خوبی گواه این اقدامات سازنده و جهادی است.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در طول یک سال گذشته هیئت دولت به ۳۱ استان کشور سفر کرد و در بین مردم حضور پیدا کرد و گره‌های کوری که سال‌ها بسته مانده بود را باز کرد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: عضویت در سازمان شانگهای، توفیق در مجامع بین المللی، گسترش خدمات اجتماعی و رسیدگی به امور مردم محروم و توسعه‌نیافته تنها بخشی از اقدامات دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

 

حیدری با تاکید بر اینکه با امکانات موجود هم می‌توان اطلاع‌رسانی مطلوب و جهادی داشت، اظهار داشت: هرچند باید امکانات و تجهیزات موردنیاز را برای اطلاع‌رسانی تامین کرد اما با همین تجهیزات موجود هم می‌توان کار جهادی و بزرگ انجام داد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری مهمترین چالش این استان را تامین آب عنوان کرد و گفت: به همت دولت سیزدهم از این چالش نه با جنجال‌های دروغین بلکه با تدبیر و کار جهادی عبور کردیم و طرحی که ۱۸ سال معطل ماند بود اکنون تکمیل و به طور آزمایشی وارد مدار شده است.

 

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری به کارگاه فعال تبدیل شده است، تصریح کرد: از طرح‌های آبرسانی گرفته تا کشاورزی گلخانه‌ای، راه‌سازی، مسکن‌سازی و محرومیت‌زدایی استان را فعال و پویا کرده است.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اعتباراتی که در سفر رئیس جمهور برای استان تصویب شد، در تاریخ کشور بی‌سابقه بوده است.

 

حیدری، چابک‌سازی را از مهمترین ضرورت‌های حوزه روابط‌عمومی استان دانست و گفت: نیاز به روابط‌عمومی‌های ایده‌پرداز هستیم و در این میان باید شبکه‌سازی در دستور کار آنها قرار گیرد.

 

کد خبر 1227774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha