تجزیه ایران اسلامی هدف اصلی دشمن در راه اندازی اغتشاشات اخیر

علیزاده با بیان اینکه تجزیه ایران اسلامی، هدف اصلی دشمن در راه اندازی اغتشاشات اخیر بود، گفت: آنهایی که به وسط خیابان ها آمدند فریب خورده بودند و بصیرت افزایی باعث ریزش فتنه شد و اگر ما به نسل نوجوان و جوان بی اعتنایی کنیم دوباره فریب خواهند خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسن علیزاده شامگاه یکشنبه (۸ آبان) در مراسم بزرگداشت یاد و خاطر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز در جمع مردم بشرویه اظهار داشت: دشمنان اسلام برنامه ریزی پیچیده و شومی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی کرده اند.

 

فرماندار بشرویه ادامه داد: با راه اندازی اغتشاشات اخیر، دشمنان امید زیادی بسته بودند که ایران اسلامی را به مثابه سوریه به یک ویرانه تبدیل کنند و هدف اصلی آن ها از اغتشاشات اخیرشان تجزیه ایران اسلامی بود.

 

وی با اشاره به حوادث پیش آمده در سوریه افزود: دشمنان آشوب را با بهانه های کوچک در سوریه ایجاد کردند و با مطالبه سازی هایی که قبلا انجام داده بودند اقشار مردم را نسبت به حکومت بشار اسد دل چرکین کرده بودند و همین مردم به استقبال داعش رفتند و حتی جشن هم گرفتند و آن ها وعده های آزادی به زنان و دختران سوریه دادند اما به محض اینکه داعش شهرهای مختلف آن کشور را گرفتند آزادی زنان را فراموش کرده و جهاد نکاح را راه اندازی کردند و آن ها را از کابین مردانشان خارج کرده و به هوی و هوس نفسانی خود پرداختند و کشورهای مثلا مدعی دفاع از حقوق زنان چه آمریکا، انگلیس و کشورهای اروپایی هیچ گونه حمایتی از آن ها نکردند و همین مدافعان حرم بودند که فرامین مقام معظم رهبری را لبیک گفته و سوریه را از وجود داعش پاکسازی کردند.

 

علیزاده با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی در دفاع از آرمان های مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد امنیت و آرامش از قدرت و صلابت خوبی برخوردار هستند، گفت: دفع فتنه برای آن ها به طرفه العینی است اما نظام اسلامی با نظام غربی فرق دارد و ارتش، سپاه، بسیج حاضر است در آتش بسوزد و با آجر تکه تکه و شهید شوند اما سلاح به دست نگیرند و کشته ای در خیابان ها داده نشوند.

 

فرماندار بشرویه ادامه داد: آن هایی که به وسط خیابان ها آمدند فریب خورده بودند و بصیرت افزایی باعث ریزش فتنه شد و فرمانده سپاه پاسداران با فتنه گران اتمام حجت کرد که دیگر به خیابان ها نیایند و افرادی که بعد از هشدار ایشان به خیابان ها بیایند دیگر فریب خورده نیستند بلکه این ها دشمن بزرگ ملت ایران اسلامی هستند.

 

وی با بیان اینکه داعش مسئولیت حادثه شیراز را به عهده گرفت، افزود: اما فتنه گران گفتند که نظام اسلامی دورغ می گویند در حالی که تصاویر آن را داعش منتشر کرد و باز هم گفتند که دورغ می گویند و عکس پسر سردار سلیمانی را که در مراسم نماز بر پیکر آن شهید بزرگوار حاضر بود را ویرایش کردند و گفتند که این همان کسی است که در حرم مطهر حادثه تروریستی را انجام داده و سابقه چند ساله خدمت در سپاه دارد اما این افراد آن قدر احمق هستند که یک شخصیتی را که برای مردم بسیار شناخته شده است را انتخاب کردند و تیر مکر و حیله آن ها به سنگ خورد.

 

علیزاده عنوان کرد: نکته ای که نباید از آن غفلت کنیم این است که نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی ما در صحنه های مختلف از چند جهت درگیر بودند و با وجود آن اجازه ندادند که آسیبی به این ملت وارد شود در حالی که حجم زیاد اسلحه و تروریستی که دشمنان به کشور وارد کردند.

 

وی در پایان با تاکید بر اینکه بیش از گذشته به نوجوانان و جوانان باید توجه کرد، گفت: این نسل نیاز دارند که همه ما به شخصیت آن ها احترام بگذاریم و باید در جامعه دیده شوند و اگر ما به نسل نوجوان و جوان که آینده این کشور را خواهند ساخت بی اعتنایی کنیم به راحتی فریب دشمنان انقلاب را خواهند خورد.

 

 

 

 

کد خبر 1227796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha