مجلس بزرگداشت شهید قاضی طباطبایی برگزار می‌شود

چهل و سومین سالگرد شهادت مظلومانه نخستین شهيد محراب انقلاب اسلامی، آيت الله سيدمحمدعلي قاضي طباطبايي در تبریز گرامی داشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد شهادت مظلومانه نخستین شهيد محراب انقلاب اسلامی، مجاهد فی سبیل الله، عالم ربّانی و اسوه جهاد و شهادت حضرت آيت الله سيدمحمدعلي قاضي طباطبايي با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

این مراسم از سوی نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه تبريز و استاندار آذربایجان شرقی و همچنین فرزند برومند آن شهید فقید، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدتقی قاضی طباطبایی، روز سه شنبه ۱۰ آبان از ساعت ۱۰ لغايت ۱۲ قبل از ظهر در مسجد مقبره تبريز در جوار مرقد مطهر آن شهید بزرگوار برگزار می شود.

بنابر این گزارش، شهید آیت الله قاضی طباطبایی که به خمینی آذربایجان شهرت داشت؛ با روحيه خستگي ناپذير در راه احياي اسلام ناب محمدي و مبارزه بي امان با استكبار جهاني و رژيم وابسته ستمشاهي، نهضت اسلامی در آذربایجان را رهبری کرد.

آن شهید والامقام در راه بازگشت از محراب نماز و در روز عید قربان، با تیر زهرآگین منافقین کوردل به فیض عظمای شهادت نائل گشت.

کد خبر 1227813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha