معارف قرآنی را با روش‌ها و سبک‌های جدید در جامعه ترویج دهیم

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه فعالیت قرآنی، کار اساسی و زیربنایی در جامعه است و هرچه در این زمینه فعالیت صورت گیرد باز هم کم است گفت: باید با روش‌ها و سبک‌های جدید معارف قرآنی را در جامعه ترویج داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی امروز در دیدار با هیئت قرآنی از استان اظهار کرد: فعالیت قرآنی، کار اساسی و زیربنایی در جامعه است و هرچه در این زمینه فعالیت صورت گیرد باز هم کم است از این رو باید با انجام کارهای فرهنگی این میراث و سرمایه عظیم را حفظ کنیم.

 

امام جمعه دزفول با بیان اینکه باید با روش‌ها و سبک‌های جدید معارف قرآنی را در جامعه ترویج داد افزود: از جمله کارهای فرهنگی در دزفول می‌توان به نکوداشت و گرامیداشت نخبگان و فرهیختگان دزفولی به منظور شناساندن و معرفی آنها به عموم مردم و جوانان اشاره کرد.

 

وی با اشاره به اینکه جنگ امروز دشمن، جنگ شناختی و روایتی است و کارهای فرهنگی صورت گرفته در جامعه مهمات مقابله با جنگ دشمن است اضافه کرد: باید بتوانیم جایگاه و منزلت زن را به دنیا نشان دهیم و با بیان شیوا و رسا و استدلال درست و منطقی با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن مقابله کنیم.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی تصریح کرد: نقش خواهران قرآنی بسیار مؤثر است و به عنوان فرماندهان و افسران جنگ نرم و چهره‌های فرهیخته جامعه، با حجاب خود می‌توانند الگوی یک زن مسلمان پیرو مکتب اهل بیت (ع) در جامعه قرار گیرند.

 

کد خبر 1227822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha