دشمنان بنیان و هویت خانواده را مورد هدف قرار داده اند

حجت الاسلام مهدوی نیا با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای مقابله با توطئه های دشمنان، گفت: دشمنان امروز هویت ایرانی و اسلامی و بنیاد خانواده را مورد هدف هجمه های فرهنگی قرار داده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام « یونس مهدوی نیا» در نشست مشورتی گروه احیاگری و مطالبه گری، اظهار داشت: امروز دشمن در قالب هجمه های فرهنگی، نهاد خانواده و فرهنگ دینی جامعه را مورد هجمه قرار داده است.

 

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان افزود: هجمه‌های فرهنگی، بنیاد خانواده و هویت ایرانی و اسلامی را تهدید می‌کند.

 

وی توسعه و ترویج فساد، فحشا، بی بندباری و زیر سوال بردن بنیان خانواده را از اهداف دشمن در جنگ نرم عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن در جنگ نرم با شبهه افکنی، اعتقادها و باورهای دینی جوانان کشورمان را مورد هدف قرار داده است.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا خاطرنشان کرد: تبیین درست طرح جامع عفاف و حجاب می‌تواند به اجرای بهتر آن در جامعه کمک کند که گروه های احیاگری می‌توانند ظرفیت  مهمی در این روشنگری و گفتمان سازی  باشد.

 

وی ادامه داد: هجمه‌های فرهنگی، بنیاد خانواده و هویت ایرانی و اسلامی را تهدید می‌کند و تبیین درست طرح جامع عفاف و حجاب می‌تواند به اجرای بهتر آن در جامعه کمک کند که رسانه‌ها می‌توانند ابزار مهمی در این روشنگری باشد.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه طرح جامع عفاف و حجاب برای پاسخگویی به این مطالبه عمومی در ستاد تدوین شده است، افزود: طرح جامع عفاف و حجاب تدوین و به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است تا با نگاهی جدید و رویکردی نوین، هنجارهای فرهنگی را در جامعه مورد مراقبت قرار دهد.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان اظهار کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی برای مبارزه با مفاسد از مهمترین برنامه‌های ستاد است.

کد خبر 1227832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha