مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ در قزوین برگزار شد

با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و اقشار مختلف مردم مراسم عزاداری و بزرگداشت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ و محکومیت هتک حرمت حادثه تروریستی شیراز در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگز ار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در مراسم عزاداری و بزرگداشت شهدای حمله تروریستی در شاهچراغ و محکومیت هتک حرمت حادثه تروریستی شیراز که شب گذشته (یکشنبه 8 آبان) در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: ما همواره با فتنه های مختلفی روبرو بوده ایم و در واقع هر زمان اسلام و قدرت آن بیشتر دیده شده، فتنه ها هم بیشتر دیده شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: با توجه به فرمایش امیرالمومنین (ع) هیچ کس نیست که از فتنه در امان باشد و همه در فتنه ها مورد امتحان و آزمایش قرار می گیرند بنابراین انسان همواره باید دعا کند که در فتنه دچار لغزش نشده و از فتنه ها در امان بماند.

 

وی اعلام کرد: بر اساس آیات قرآن تلاش فتنه گران بر این است که انسان را از دین خود منحرف کنند و بر اساس فرمایشی از پیامبر گرامی اسلام افرادی که با دشمنان اسلام ارتباط داشته و به دنبال فتنه هستند از دجال بدتر هستند.

 

آیت الله عابدینی با اشاره به حادثه تروریستی شیراز تأکید کرد: فتنه داعش باعث شد تا این حادثه غمگین و بسیار ناراحت کننده را در حرم شاهچراغ شاهد باشیم و باید سرچشمه فتنه خشکانده شود و تا فتنه گران اصلی یعنی اسرائیل و آمریکا سیلی محکم انتقام را نچشند به فتنه گری ادامه می دهند.

 

وی یادآور شد: داعشی ها ترکیبی از سعودی های تکفیری، یهودیان صیهونیست، استکبار شیطانی و مکاران انگلیسی هستند که باید این مراکز فتنه مورد هدف قرار گیرند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به استفاده دشمن ازدروغ و ابزار مختلف برای دور کردن مردم از حقیقت خاطر نشان کرد: باید هوشیار بوده و مراقب باشیم که در فتنه ها اسیر فتنه گران و ابزارهای مختلف آنها نشویم.

کد خبر 1227839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha