برپایی راهپیمایی ۱۳ آبان در ۳۰ نقطه از استان یزد

حجت الاسلام متوسط از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در ۳۰ نقطه از استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام محمد حسین متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: امروز جهاد تبیین یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است و ما اگر این جهاد را به درستی انجام داده بودیم شاهد مشکلات اخیر نبودیم.

 

وی افزود: حضور حداکثری مردم در شرایط مختلف یکی از نقاط قوت نظام بوده است که در مقابل توطئه های دشمنان بارها این ایستادگی پای آرمان ها و ارزش های انقلاب ایستاده است.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: در این ماه اخیر شاهد اتفاقاتی بودیم که در چندین مقطع حضور  مردم را داشتیم  و امسال نیز 13 آبان با توجه به قرار گرفتن مناسبت های مختلف در این روز امیدواریم بار دیگر شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

 

حجت الاسلام متوسل گفت: ما به این مناسبت دو روش برنامه ریزی داشته ایم که در بخش اول شاهد هماهنگی و اجرای کمیته های مختلف را داشتیم که کمیته دانشگاهیان، کمیته طلاب، کمیته دانش اموزی، کمیته اطلاع رسانی از جمله این کمیته ها بوده است وبرنامه ریزی های ویژه ای نیز انجام شده است.

 

وی ادامه داد: در کمیته طلاب بیش از 500 نفر از طلاب استان در زمینه تبیین در مساجد و مردم در مساجد این وظیفه را بر عهده گرفته اند و امیدواریم شاهد این حضور پرشور باشیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: جلسات تبیینی نیز بخش دیگر این برنامه ها است که در حوزه ها؛ دانشگاه ها، مدارس و مساجد نیز برنامه ریزی شده است که در این هفته و هفته بعد از 13 آبان این نشست های تبیین صورت گیرد.

 

حجت الاسلام متوسل بیان کرد: مراسم روز 13 آبان یزد نیز در روز جمعه پیش از برگزاری نماز جمعه در ساعت 10 صبح در میدان امیرچخماق برگزار می شود و پس از ان نیز تا میعادگاه نماز جمعه راهپیمایی انجام می شود.

 

وی ادامه داد: این مراسم در تمامی شهرستان ها در اماکنی که نماز جمعه برگزار می شود، اجرا می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه نیز یکی از دانش اموزان است.

کد خبر 1227893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha