طرح کانون مدرسه، در مدارس با نیازهای ویژه کردستان اجرا می‌شود

گوهری گفت: با هدف ایجاد فضای بانشاط در مدارس، طرح کانون مدرسه، در مدارس با نیازهای ویژه استان کردستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان؛ حمیدرضا گوهری پیش از ظهر امروز دوشنبه (9 آبان ماه) در بازدید رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از کانون فرهنگی هنری شماره یک سنندج اظهار کرد: طرح کانون مدرسه با هدف ایجاد فضای بانشاط در مدارس، ترویج فرهنگ مطالعه، کتاب خوانی و لذت بخش کردن محیط یادگیری با استفاده از سبک های متنوع یادگیری اجرا می‌شود.

 


مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان با بیان اینکه کانون دارای گسترده‌ترین شبکه‌ی کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان است، افزود: کتابخانه های سیار گامی مهم در جهت تحقق عدالت اجتماعی در توزیع عادلانه‌ی امکانات فرهنگی و به وجود آوردن فرصت برابر آموزشی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه است.

 


گوهری تصریح کرد: در شهرستان سنندج کتابخانه های سیار با ارائه خدمات به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از جمله توزیع کتاب، بازی‌های فکری و خدمات فرهنگی شروع به کار می‌کند.

 


این مقام مسئول ادامه داد: مرکز شماره 3 و 4 کانون پرورش فکری در شهر سنندج برای استفاده دانش‌آموزان با نیازهای ویژه مناسب سازی شده و دارای امکانات خاص جهت استفاده آنان است.

 


گوهری برگزاری جشنواره‌های مشترک، مسابقات فرهنگی و هنری، کارگاههای قصه گویی، کلاس‌های سفال‌گری و نقاشی، برپایی نمایشگاه دست سازه‌های دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و جشنواره غذا را گامی موثر در جهت توسعه فعالیت‌های مشترک دو حوزه عنوان کرد.

کد خبر 1227901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha