پدافند غیرعامل موجب تامین امنیت زیرساخت های بنیانی جامعه است

حجت الاسلام خطیب با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل در هم افزایی با سایر دستگاه ها و مخصوصا جامعه اطلاعاتی کشور بسیار حائز اهمیت است، گفت: پدافند غیرعامل موجب تامین امنیت زیرساخت های بنیانی جامعه است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام خطیب، وزیر اطلاعات در حاشیه همایش ملی پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت رعایت دستورات پدافند غیرعامل و تاکید بر این موضوع گفت: با رعایت دستورات پدافند غیرعامل موجبات دستگیری عامل دوم حادثه تروریستی شاهچراغ فراهم شد و به عبارت دیگر استفاده از اطلاعات مردمی زمینه دستگیری عامل دوم را فراهم آورد و در این زمینه کمک بسیار مهمی شد.

 

وزیر اطلاعات ادامه داد: مقابله با توطئه دشمنان در روزهای اخیر نیازمند هوشیاری همه جانبه مردم است در واقع اگر مردم توجه داشته باشند و بتوانند در مراسم هایی مانند 13 آبان و 16 آذر نقش فعال خود را همچون گذشته به نمایش بگذارند، دشمن مایوس می شود.

 

حجت الاسلام خطیب اظهار کرد: نقش پدافند غیرعامل در پایداری امنیت بسیار مهم است. پدافند غیرعامل تشکیلاتی است که می تواند در هم افزایی با سایر دستگاه ها و مخصوصا جامعه اطلاعاتی امنیت زیرساختی بنیانی جامعه و کشور را تامین کند و پایداری امنیت را بیش از پیش حفظ کند.

کد خبر 1227915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha