همکاری جامعه اسلامی اصناف و بازار با مساجد تهران در رسیدگی به محرومان

کریمی‌اصفهانی با اشاره به همکاری جامعه اسلامی اصناف و بازار با مساجد تهران، گفت: تهیه و توزیع کمک مومنانه میان نیازمندان، کمک‌رسانی به زوج‌های جوان و جوانان جویای در پرتوی این همکاری‌ها انجام می‌شود.

«احمد کریمی اصفهانی» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد رکن مهمی در انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: اهمیت مسجد بیش از همه در کلام امام خمینی(ره) که فرمودند: مسجد سنگر است، برای همگان مشخص می شود.

 

دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار افزود: مساجد در ادامه حرکت عظیم انقلاب اسلامی در ایران و جهان نیز نقش بسیار مهمی ایفا می کنند؛ به همین دلیل در اغتشاشات اخیر در کشور شاهد حمله آشوبگران به برخی از مساجد بودیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه مساجد و هیئت های مذهبی پرچم ترویج معارف قرآن و اهل بیت(ع) را در دوره کرونا برافراشته نگاه داشتند، گفت: اهالی مساجد حقیقتاً بسیار بصیر، بیدار و آگاه هستند و هیچ موضوعی نمی تواند مانع فعالیت های دینی انقلابی آنان شود.

 

کریمی اصفهانی در ادامه با بیان اینکه جامعه اسلامی اصناف و بازار همکاری بسیار خوبی با مساجد در حوزه های مختلف دارد، گفت: این جامعه همه برنامه های خود را با اولویت مساجد اجرا می کند و در این زمینه همکاری بسیار خوبی با ائمه جماعات داریم.

 

وی خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی اصناف و بازار با همکاری اهالی مساجد تهران در توزیع کمک مومنانه میان نیازمندان فعال است.

 

دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار ابراز کرد: این نهاد با همکاری مساجد در کمک رسانی به زوج های جوان و جوانان جویای کار نیز مشارکت دارند.

کد خبر 1227916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha