دشمن با دورغ پردازی‌ها درصدد آسیب زدن به نظام است

صفوی گفت: دشمن با شایعه پراکنی و دورغ پردازی ها می خواهد به فرهنگ و نظام ما آسیب بزند، لذا معلمان باید دانش آموزان را نسبت به مسائل آگاه و موضوعات را برای دانش آموزان تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «سیدنادر صفوی» صبح امروز(دوشنبه، 9آبان) در مراسم صبحگاه دانش‌آموزی در جمع معلمین و دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه الزهرا(س) این شهرستان با گرامیداشت یوم الله 13 آبان اظهار کرد: امسال با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و تجدید بیعت دوباره با مقام معظم رهبری به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت می کنیم که ما همچنان پای این انقلاب، ولایت و رهبری ایستاده‌ایم.

 

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اغتشاشات اخیر و شایعه پراکنی ها در فضای مجازی افزود: دشمن با شایعه پراکنی و دورغ پردازی ها می خواهد به فرهنگ و نظام ما آسیب بزند، لذا معلمان باید دانش آموزان را نسبت به مسائل آگاه و موضوعات را برای دانش آموزان تبیین کنند.

 

وی با بیان اینکه معلمان به نوعی اولیاء دوم دانش آموزان هستند، گفت: دشمن از نخبگان ما هراس دارد و امروز خانواده‌ها، مادران، دختران و خواهران ما را مورد هدف قرار داده است و این معلمان هستند که باید از این دانش آموزان پاسداری کنند.

 

صفوی خاطرنشان کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران به سطحی رسیده که امروز دشمنان از قدرت ایران هراس دارند و این همان موفقیت و پیروزی است که دشمن چشم دیدن آن را ندارد.

کد خبر 1227926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha