باند سه نفره سارقان دوچرخه در کاشان منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از انهدام باند سه نفره سارقان دوچرخه با اقرار به ۱۱ فقره سرقت در کاشان خبر داد.

سرهنگ «ایرج کاکاوند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان، اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهر کاشان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.  

 

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان افزود: عامل اصلی وقوع سرقت ها  با بررسی دوربین های مداربسته و تحقیقات فنی و پلیسی توسط ماموران کلانتری۱۱ غیاث الدین جمشید کاشانی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد. 

 

کاکاوند تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر هر گونه جرمی بود ولی در مواجهه با مستندات پلیسی به انجام ۱۱ فقره سرقت دوچرخه با همکاری دو نفر از همدستان خود اعتراف و اعلام کرد که ۵ دستگاه از دوچرخه های مسروقه را در شهر تهران به فروش رسانده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ادامه داد: ماموران در ادامه در یک عملیات پلیسی دو هم دست  متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد ۶ دستگاه دوچرخه مسروقه را کشف کردند.

 

کاکاوند افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان این که پلیس به هیچ عنوان اجازه ایجاد ناامنی را به متخلفان و قانون‌شکنان نمی‌دهد، از مردم درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، موارد را از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار نیروی انتظامی قرار دهند.

کد خبر 1227939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha