۱۳ آبان نشانگر هویت استکبارستیزانه انقلاب اسلامی ایران است

سروری،گفت: کشورما همواره در جنگ سخت و نرم در حال دفاع از انقلاب بوده که در این میان، روز ۱۳ آبان نشانگر هویت استکبارستیزانه انقلاب اسلامی ایران است.

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به برگزرای راهپیمایی ۱۳ آبان در کرمانشاه و شهرستان های تابعه،گفت: یوم‌الله سیزدهم آبان یکی از روزهای ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

 

رئیس شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، افزود: وجه اشتراک سه رخداد یوم‌الله سیزدهم آبان در سه مقطع حساس تاریخی، استکبارستیزی است،و مجلس شورای اسلامی سوم در اقدامی انقلابی و شایسته سیزدهم آبان را به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان یک پاسخ دندان شکن به یاوه گویی‌های استکبار جهانی و دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود،و با توجه به قضایای اخیر کشور می طلبد همه با هم در مراسم یوم الله ۱۳ آبان حضور پیدا کرده و بار دیگر دشمنان را از توطئه‌چینی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب ناامید کنیم.

 

سروری با اشاره به اعلام مسیرهای راهپیمایی در شهر کرمانشاه ،تصریح کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان‌های استان کرمانشاه به سوی میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار  و در شهر کرمانشاه نیز مردم شهید پرور راس ساعت ۱۰ صبح روز جمعه، ۱۳ آبان از میدان انقلاب اسلامی(شهرداری سابق) تا مسجد جامع راهپیمایی کرده و سپس در نماز جمعه شرکت می‌کنند.

 

رئیس شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه،اظهار کرد: نماز جمعه روز ۱۳ آبان به امامت آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در مسجد جامع این شهر اقامه خواهد شد.

 

وی گفت: در حاشیه این راهپیمایی غرفه‌های فرهنگی و تبلیغی برپا خواهد شد، و امیدوام بتوانیم تا با اجرای برنامه های نمایشی، رزم نوازی نیروهای مسلح و... بر غنای این مراسم بیافزاییم.

 

سروری در پایان افزود: یوم‌الله سیزدهم آبان فرصت مناسبی برای پاسخگویی به سوالات و شبهات نوجوانان و جوانان است،

کد خبر 1227941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha