همایش بزرگ «فرزندان ایران» در کاشان برگزار می شود

مدیر فرهنگ‌سرای‌المهدی کاشان، از برگزاری اجتماع «فرزندان ایران» در راستای بزرگداشت شهدای دانش آموز یوم اله ۱۳ آبان خبر داد.

محمدرضا گلسرخی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان، اظهار داشت: در راستای بزرگداشت شهدای دانش آموز یوم اله ۱۳ آبان، اجتماع «فرزندان ایران» پاسداشت همبستگی و اتحاد دانش‌آموزان و احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی با حضور دانش‌آموزان مناطق راوند، طاهرآباد و خزاق کاشان برگزار می شود.



مدیر فرهنگ‌سرای‌ المهدی کاشان افزود: این مراسم با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) چهارشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۰ صبح در سالن ورزشی کیهان راوند کاشان برگزار می‌شود.

 

گلسرخی با بیان اهمیت روز ۱۳ آبان ماه اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه تکریم دانش‌آموزان و ارج نهادن به جایگاه آنان در جامعه و مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین برائت از ظلم و ستم و استکبار ستیزی است

 

مدیر فرهنگ‌سرای‌ المهدی کاشان ادامه داد: در این مراسم با توجه به فلسفه وجودی روز دانش‌آموز علاوه بر سخنرانی سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، برنامه‌های متنوعی چون سرود توسط گروه عاشقان ولایت طاهرآباد، موسیقی با هنرمندی محمد سرجه‌پیما، مسابقه و نمایش از سوی گروه هنری شهر به سرپرستی رضا کریمی اجرا می‌شود.

 

گلسرخی خاطر نشان کرد: برنامه های این مراسم به گونه ای برنامه ریزی شده است که حامل پیام‌های روز ۱۳ آبان باشد و دانش‌آموزان از این روز خاطره به یاد ماندنی در ذهن خود داشته باشند.

کد خبر 1227948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha