گفتمان جهاد تبیین طرحی برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن است

حجت الاسلام تیشه کنی،گفت:گفتمان جهاد تبیین طرحی برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن است که باید قابلیت برتری در برابر این جنگ را داشته باشد و به طور علمی، عملی و نتیجه‌بخش ظاهر شود.

حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،با شااره به گفتمان جهاد تبیین،گفت: تبیین، یعنی بیان حقیقت و از بین بردن غبار جهالت و تحریف از اذهان. ذهن انسان ممکن است دچار ابهام شود، مورد تحریف قرار گیرد و دشمن یا هر فرد دیگری آن را از مسیر حقیقی و عقلانی خودش منحرف کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر،افزود: از نظر مقام معظم رهبری(مدّظله العالی) جهاد تبیین، مهم‌ترین عرصه جهاد است؛ زیرا اکنون دشمن با هزاران دستگاه رسانه‌ای و خبری دست به جنگ روانی زده است تا با وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها، رابطه مؤمنانه مؤمنین را قطع کند. از این رو باید با تبیین و روشنگری، حقیقت‌ها را برای همگام بیان کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از فرازهای وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی تبعیت محض از «ولی فقیه » می باشد ؛ با توجه به فرمانی که رهبر معظم انقلاب مبنی بر«جهاد تبیین» صادر نمودند مردم و مسئولین چه اندازه به این مهم که معظم له از آن به فرمان فوری و قطعی یاد کردند اهتمام جدی و ویژه ورزیده اند؟

 

حجت الاسلام تیشه کنی، اظهار کرد: یکی از راه های جهاد تبیین تبلیغ چهره به چهره و حضور مستقیم مسئولان در بین مردم است مسئولان باید در بین مردم حضور پیدا کنند و پای درد دل ها و مشکلات مردم بنشینند و به دغدغه‌های آنان رسیدگی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر، با بیان اینکه دشمنان این بار نیز با رمز « مهسا امینی »به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمدند، گفت: اما بار دیگر نیز همانند فتنه های گذشته ناکام ماندند و فتنه اخیر همچون نوزاد مرده روی دستشان باقی ماند .

 

کد خبر 1227964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha