دستگاه‌های اجرایی تکالیف قانونی خود در ساماندهی متکدیان را اجرایی کنند

نخعی با اشاره به آسیب‌های ناشی از پدیده تکدی‌گری، گفت: دستگاه‌های اجرایی تکالیفی را که قانون برای ساماندهی متکدیان تعیین کرده اجرایی و عملیاتی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسین رضا نخعی ظهر امروز دوشنبه (۹ آبان) در جلسه ساماندهی متکدیان استان اظهار کرد: در این زمینه همه ما مسئولیت و تکلیفی که می پذیریم مکلف به انجام آن هستیم.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در بسیاری از آسیب های اجتماعی باید ورود و دفع خطر احتمالی برای آینده داشته باشیم، افزود: باید متناسب با شرایط امروز برای رفع و کاهش آسیب های اجتماعی اقدام کنیم.

 

نخعی با تأکید بر اینکه باید با شدت و فوریت چاره اندیشی کرده و به دنبال راهکارهای عملیاتی باشیم، ادامه داد: تا هنگامی که اقدام عملی در حوزه آسیب های اجتماعی انجام نگیرد ساماندهی متکدیان و دفع خطر آسیب های اجتماعی بی نتیجه خواهد ماند.

 

وی با اشاره به اینکه مشکلات و آسیب های اجتماعی اگر بماند شایسته این استان فرهنگی نیست، تصریح کرد: همه دستگاه های متولی باید بر اساس قوانین و دستورالعمل های ساماندهی متکدیان عمل کنند و اگر با کمبود اعتبار و امکانات مواجه هستند به دنبال راهکار و پیگیری از مرکز برای تأمین اعتبار باشند.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به آسیب‌های ناشی از پدیده تکدی‌گری، گفت: دستگاه‌های اجرایی تکالیفی را که قانون برای ساماندهی متکدیان تعیین کرده اجرایی و عملیاتی کنند.

 

 

کد خبر 1227973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha