شاخص‌ توسعه در جمهوری اسلامی با اقدامات دولت‌ها رشد خوبی داشته است

خلیلیان گفت: با اقدامات گسترده‌ای که در دولت‌های مختلف انجام شد، شاخص توسعه جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف رشد پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، صادق خلیلیان امروز دوشنبه (۹ آبان) در نشست قرارگاه جهاد تبیین استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ اظهار کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن توطئه‌های بسیاری علیه جمهوری اسلامی طراحی کرد که خوشبختانه با تدبیر امام راحل و حضور مردم، بسیج و سپاه در صحنه موفق شدیم از این توطئه‌ها سربلند خارج شویم و مسیر رشد و توسعه انقلاب اسلامی سرعت یافت.

 

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه با اقدامات گسترده‌ای که در دولت‌های مختلف انجام شد، شاخص توسعه جمهوری اسلامی ایران رشد پیدا کرد افزود: جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف نظامی، هوا فضا، دانشگاهی، پزشکی، صنعتی، هسته‌ای و ... پیشرفت‌های ارزنده‌ای داشته است.

 

وی با بیان اینکه در یکسال اخیر فعالیت دولت سیزدهم کارهای ارزشمندی صورت گرفته است اضافه کرد: توسعه صادرات غیرنفتی و رشد اقتصادی استان خوزستان بخشی از فعالیت‌های ارزنده صورت گرفته در دولت سیزدهم است.

 

خلیلیان با اشاره به افتتاح ابرپروژه غدیر در دولت سیزدهم تصریح کرد: منابع آبی پروژه غدیر ۵٢ درصد از جمعیت استان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

 

کد خبر 1228005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha