۱۰۱ روستای شهرستان‌های  رودسر و املش گازرسانی شدند

حجت‌الاسلام صفری ملک میان از گازرسانی به ۱۰۱ روستای دو شهرستان رودسر و املش خبر داد و گفت: ۲۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص پیدا کرد.

حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار داشت: با پیگیری‌های زیادی که انجام دادیم ۲۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به مناطق روستایی املش و رودسر اختصاص پیدا کرد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه قالب کارهای گازرسانی به روستاهای بالادست املش انجام شده است عنوان کرد: با استفاده از اعتبارات ۲۴۴ میلیارد تومانی درصددیم نسبت به گازرسانی به ۱۰۱ روستای دو شهرستان رودسر و املش اقدام کنیم.

 

صفری ملک میان تغییر پیمانکار گازرسانی به روستاهای بالادست املش را از دیگر اقدامات انجام گرفته خواند و تصریح کرد: پیمانکار جدید هم اینک در منطقه در حال کار است تا با تسریع در اجرای عملیات گازرسانی، پروژه‌ها را در مدت زمانی ۴۵ تا ۶۰ روزه به اتمام برساند.

 

وی شمار روستاهای مناطق بالادست رودسر را ۸۱ روستا اعلام کرد و یادآور شد: برای گازرسانی به این روستاها هم قرار است فرآیند برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار ذیصلاح انجام گیرد، بنابراین انتظار داریم تا چند وقت دیگر شاهد اجرای این عملیات در روستاهای اشکورات باشیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس در مورد ۱۲ روستای زیر ۲۰ خانوار املش هم ابراز داشت: مقدمات گازرسانی به این روستاها هم فراهم شده و با انتخاب پیمانکار این مسیر مرتفع خواهد شد، همچنین در چند مسیر دیگر روستاهای زیر ۲۰ خانوار داشتیم که قرار است جهت گازرسانی به این ۱۲ روستا اضافه شوند.

 

صفری ملک میان ارتقاء شاخص‌های گازرسانی به ویژه به مناطق روستایی دو شهرستان رودسر و املش را از مهمترین اولویت‌های کاری خود ذکر و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مستمری که انجام دادیم دو شهرستان رودسر و املش از حیث شاخص جذب اعتبارات راهسازی، برق و بنیاد مسکن نیز حائز رتبه‌های برتر استانی شدند.

 

کد خبر 1228028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha