کلاس آموزش تجوید قرآن کریم در زنجان برگزار می شود

حجت الاسلام حسنی از برگزاری کلاس آموزش تجوید قرآن‌ کریم توسط خانه قرآن خاتم‌الاوصیاء در زنجان خبر داد و گفت: به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام حمید حسنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کلاس آموزش تجوید قرآن‌ کریم توسط خانه قرآن خاتم‌الاوصیاء با مدیریت مهرانگیز امیرخانی برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: این کلاس آموزشی در مقطع بزرگسالان برگزار می شود و سرفصل‌های آموزشی این دوره مشتمل بر آشنایی با حروف عربی، حرکات کوتاه و کشیده، علائم سکون و تشدید و تنوین و مد، حروف ناخوانا، قواعد اشباع و خواندن تنوین نزد ساکن و وقف و علائم آن و تلفظ صحیح حروف بوده و به قرآن‌آموزان حاضر در دوره ارائه می‌شود.

 

این مسئول افزود: به افرادی که حد‌نصاب آزمون شفاهی پایانی را کسب کنند، گواهینامه مربوطه از طرف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان اعطا خواهد شد.

 

وی ادامه داد: خانه قرآنی خاتم‌الاوصیاء از سال ۱۳۹۵ با دریافت مجوز از اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان مشغول به فعالیت در این منطقه بوده و برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی را با مدیریت مهرانگیز امیرخانی در طول سال و در مناسبت‌ها به صورت مستمر برگزار می‌کند.

کد خبر 1228045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha