دانشجویان بسیجی جهادگر با هدف تحقق البرز قوی گام های موثری برداشته اند

اویسی با اشاره به اهمیت برپایی آیین شکوه هجرت جهادگران دانشجویی گفت: روحیه جهاد و خدمت رسانی میان دانشجویان بسیجی جهادگر با هدف تحقق البرز قوی وجود دارد.

« بهنام نظری» با اعلام خبر برپایی آیین شکوه جهادگر دانشجویان بسیجی استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: به منظور تجلیل از دانشجویان جهادگری که در اردوی جهادی با هدف خدمت رسانی به مردم در حوزه عمرانی، پزشکی، آموزشی و ... آیین شکوه جهادگر دانشجویان بسیجی برپا می شود. 

 

معاونت عملیاتی جهادی بسیج دانشجویی استان البرز افزود: قرارگاه عملیاتی جهادی حضرت علی اکبر(ع) با هدف خدمت رسانی به محرومان فعالیت های ویژه ای را به انجام رسانده است که اهم آن را می توان برپایی موکب خدمت رسانی در ایام اربعین است.

 

وی در خصوص آمار نیروهای جهادی بسیجی بیان کرد: نزدیک به ۳۰۰ نفر از نیروهای جهادگر بسیجی دانشجو در جریان قرارگاه عملیاتی جهادی حضرت علی اکبر(ع) فعالیت دارند. 

 

وی با اشاره به حضور اساتید همراه دانشجویان عنوان کرد: تحقق ایران قوی با عنوان البرز قوی یکی از برنامه ها و اهداف فعالیتی نیروهای جهادگر بسیجی دانشجو است.

 

معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان البرز خاطرنشان کرد: نیروهای جهادگر دانشجو به صورت مردمی با هدف خدمت رسانی به محرومان با محوریت مدارس، مساجد و ... فعالیت دارند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1228051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha