مسابقه کتابخوانی از چیزی نمی ترسم برگزار می‌شود

محبوبه جبالبارزی گفت: در هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه تحت عنوان «از چیزی نمی ترسم» اجرا می شود که موضوع آن پیرامون زندگی و رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی است.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که هفته کتاب و کتابخوانی در پیش رو است، گفت: در نظر داریم به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، مسابقه برگزار کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: این مسابقه کتابخوانی تحت عنوان «از چیزی نمی ترسم» اجرا می شود که موضوع آن پیرامون زندگی و رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 

وی در تشریح نحوه اجرای مسابقه کتابخوانی، بیان کرد: فایل پی دی اف همراه با سوالات طراحی شده از طریق فضای مجازی در اختیار علاقمندان قرار داده می شود.

 

جبالبارزی با اشاره به تجلیل از نفرات برتر، ابراز کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه می بایست پاسخ های صحیح سوالات را برای ما پیامک کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: همچنین در نظر داریم در هفته کتاب و کتابخوانی یک نمایشگاه کتاب در مصلی نماز جمعه بر پا کنیم.

 

وی اظهار کرد: نمایشگاه کتاب فرصتی است تا ما بتوانیم مردم را با کتاب های مفید و ارزشمند آشنا کرده و آنها را نسبت به مطالعه ترغیب کنیم.

جبالبارزی اضافه کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های تدارک دیده شده برای اجرا در هفته کتاب و کتابخوانی، اجرای پویش نذر کتاب است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند کتاب های بدون استفاده خود را به کتابخانه این کانون اهدا کنند.

 

وی در خاتمه با بیان این مطلب که ارتقای سطح مطالعه در جامعه از دغدغه های مقام معظم رهبری است، یادآور شد: هدف از اجرای این ویژه برنامه ها، لبیک به منویات رهبری در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

کد خبر 1228096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha