دو رشته آموزشی در دانشکده کشاورزی احیاء شد

مدیر دانشکده کشاورزی شیروان گفت: امسال دو رشته آموزشی دانشکده کشاورزی این شهرستان احیاء و برای تحصیل و آموزش مجدد از سرگرفته شد.

«قربانعلی رسام» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: امسال کارشناسی ناپیوسته رشته گیاه پزشکی و گیاهان دارویی پس از دو سال احیاء و برای تحصیل و آموزش اقدام به جذب و پذیرش دانشجو شد.

 

مدیر دانشکده کشاورزی شیروان عنوان کرد: به دلیل عدم استقبال دانشجویان و مشکلات آموزشی در دو رشته گیاه پزشکی و گیاهان دارویی دو سال جذب دانشجو در این دانشکده صورت نگرفت و امسال پس از دو سال در هر رشته مجوز پذیرش صورت گرفت که در هر رشته 10 دانشجوی دختر و پسر تحصیل می کنند.

 

رسام با بیان اینکه ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های مزبور قبلا بالا بود، خاطرنشان کرد: با توجه به علاقه مندی دانشجویان و استقبال خوب از رشته های مزبور در سال های اخیر امید می رود مجدد استقبال خوبی از آن صورت گیرد و همچنان مثل سابق شاهد افزایش ظرفیت آن باشیم.

 

وی با بیان اینکه 70 درصد دانشجویان این دانشکده غیربومی هستند، تصریح کرد: در دانشکده کشاورزی شیروان بیش از ۲۲۰ دانشجو  در ۱۳ رشته تحصیلی در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد تحصیل می کنند؛ در این دانشکده ۲۰ نفر عضو هیات علمی ثابت و ۴۰ نفر مدرس فعالیت می کنند.

 

 

کد خبر 1228098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha