عضویت ۲هزار و ۶۰۰دانش آموز ایلامی در انجمن های اسلامی

مسول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان ایلام حدود ۲هزار و ۶۰۰دانش آموز این استان در این انجمن ها عضویت دارند، تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و ۶۰۰نفر دانش آموزان مقطع متوسطه دوم و حدود یک هزار نفر دانش آموزان مقطع متوسطه اول هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان ایلام، صبح امروز(۱۰ آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام با  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزان و شهدای جنایت تروریستی حرم مطهر امامزاده شاهچراغ، اظهار کرد: تشکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در طول سال برنامه ها و فعالیت های متنوعی را برای جامعه مخاطب خود در سطح مدارس و‌دانش آموزان برگزار می کند.

 

حجت الاسلام «سعید مدرسی» با بیان اینکه  از ابتدای سال جاری تا کنون دو اردوی تشکیلاتی در سطح استان با حضور دانش آموزان برگزار شده است،گفت: در هر مدرسه ای هیئت مرکزی انجمن های اسلامی دانش آموزان تشکیل می شود و فعالیت های مرتبط را برنامه های انجمن های اسلامی دانش آموزان را برگزار می کنند.

 

وی با بیان اینکه هر کدام از دانش آموزان برادر در قالب همکلاسی آسمانی، پروژه سرگذشت پژوهی  شهدای استان اجرا می شود، ابراز کرد: دانش عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تا کنون سرگذشت ۳۷۴ شهید دانش آموز در راستای اجرای پروژه سرگذشت پژوهی دانش آموزان را انجام داده اند. 

 

حجت الاسلام مدرسی با بیان اینکه حدود 2هزار و 600دانش آموز این استان در این انجمن ها عضویت دارند، تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و 600نفر دانش آموزان مقطع متوسطه دوم و حدود یک هزار نفر دانش آموزان مقطع متوسطه اول هستند.

 

مسول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه عضو گیری دانش آموزان مقطع متوسطه اول امسال برای نخستین بار انجام شده و تا پااین آبان ماه سال جاری ادامه دارد، افزود: این دانش آموزان در 136انجمن اسلامی در سراسر استان عضویت دارند.و

 

وی با بیان اینکه عضویت این دانش آموزان بصورت زبده یابی انجام و دانش آموزران مستعد از نظر علمی، تربیتی جذب این انجمن ها خواهند شد، تصریح کرد: امسال اردوی تشکیلاتی طلایه داران فردا ویژه اعضا انجمن های اسلامی دختران و پسران برگزار و دانش آموزان مسئول انجمن ها با مسائل و سازوکارهای انجمنهای اسلامی آشنا تا آنها را در کارگروه های خود در مدارس تبیین کنند.

 

حجت الاسلام مدرسی اجرای طرح لشگر فرشتگان ویژه انجمن های اسلامی دانش آموزان دختر، برگزاری نشست معرفتی مجازی، تشکیل هیاتهای دانش آموزی،طرح انسجام، حضور مبلغان در مدارس،برگزاری مسابقات علمی و قرآنی و همایش دختر ماه را از جمله برنامه های این انجمن ها برای دانش آموزان عنوان کرد.

 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان ایلام به برنامه های این انجمن در روز دانش آموز اشاره کرد و گفت: 2ایستگاه صلواتی و استکبار ستیزی در مسیر راهپیمایی 13آبان تشکیل و بیانیه مشترک انجمن ها و بسیج دانش آموزی نیز توسط یکی از دانش آموزان قرائت خواهد شد.

 

 

کد خبر 1228109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha