بیش از ۱۰ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: تاکنون ۱۰ هزار و ۲۹۴ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت نام اولیه انجام داده اند.

«بلال اکبرپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: تاکنون 10 هزار و 294  متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد، هفت هزار و 188 نفر پالایش شدند و سه هزار و 106 نفر خودشان اقدام به حذف، رد درخواست و انصراف کردند.

 

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان عنوان کرد: همچنین دو هزار و 106 نفر اقدام به افتتاح حساب و هزار و 439 نفر واریز مبلغ به حساب داشتند.

 

اکبرپور با بیان اینکه هر واحد 110، 85 و 75 متری است، خاطرنشان کرد: واجدین شرایط طرح نهضت ملی مسکن زنان بالای 35 سال، مردان مجرد بالای 23 سال و زنان خودسرپرست که دارای فرزند می باشند، است.

 

وی با اشاره به مسکن کوی وحدت شهرستان اضافه کرد: از ابتدای آغاز ساخت این طرح تاکنون، هزار و 150 واحد تحویل داده شده که 215 واحد باقی مانده تا پایان سال به افرادی که دارای سه فرزند به بالا هستند و تحت حمایت جمعیت خانواده می باشند، تحویل داده خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه سهمیه شهرستان از نهضت ملی مسکن، ساخت ۶ هزار و ۹۰۰ واحد طی چهار سال است، تصریح کرد: عملیات اجرایی و کلنگ زنی دو هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شیروان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در نیمه اول فروردین ماه جاری آغاز شد.

 

 

کد خبر 1228128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha