ویژه برنامه های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در کرمان اعلام شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغیات اسلامی استان کرمان ویژه برنامه های ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین انجم‌شعاع، سه شنبه(۱۰ آبان) در نشست خبری به مناسب یوم الله ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با گرامیداشت این مناسبت گفت: یوم الله ۱۳ آبان یکی از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است که اگر این اتفاق نمی افتاد و لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان تسخیر نمی شد آمریکا به کمک کشورهای غربی انقلاب اسلامی را دور می زد.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: آمریکا در کشورمان توطئه و فتنه ها می کرد و مشخص نبود انقلاب اسلامی بتواند دوام بیاورد و می توانست همانند سایر انقلاب های دنیا شود و مجدد فرد مورد نظر و دست نشانده خود را سرکار بیاورند.

 

 


وی با اشاره به رویدادهای مهم ۱۳ آبان، مبارزه با استکبار را یکی از آموزه های دینی و اسلامی و مکتب اهل بیت عنوان و بیان کرد: طبق فرموده قرآن کریم، خداوند هیج راهی برای سلطه کافرین بر مؤمنین قرار نداده است و در آیه دیگر کفر به طاغوت و ایمان به خدا برای تمسک و چنگ زدن ریسمان الهی معرفی شده است.

 

 

انجم شعاع با بیان اینکه ذات نظام سلطه دشمنی با نظام‌ جمهوری اسلامی است زیرا نظام برخاسته از اسلام ناب و فرهنگ عاشورایی و فرهنگ مهدوی است که هیچ زمانی با سلطه و استکبار جمع نمی شود لذا جمهوری اسلامی از نظرماهیت و هویت که پایبندی بر ارزش ها، مکتب اهل بیت است با استکبار و سلطه و زیر بار زور رفتن در تضاد است.

 

 

وی با یادآوری این نکته که آمریکا زمانی با ما خوب است که دست از مکتب و آرمان ها و ارزش های خود برداریم؛ چالش اصلی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی را به دلیل مؤلفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی دانست و به حمایت های امریکا از اغتشاشگران در حوادث اخیر کشور اشاره و تصریح کرد: دشمنی آمریکا و غرب با ملت ایران از ۲۸ مراد سال ۱۳۳۲ شروع شده و همچنان ادامه دارد.

 

 

انجم شعاع با بیان اینکه آنان با جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی، جنگ اقتصادی و فشار حداکثری دنبال به زانو درآوردن ملت ایران هستند اما تا کنون به نتیجه نرسیده اند؛ ادامه داد: اغتشاش و آشوب از دیگر دسیسه های دشمن است همان گونه رهبری منشأ این آشوب ها را در خارج کشور و آمریکا می دانند.

 

 

وی با اشاره به بزرگ نمایی رسانه های بیگانه از حوادث داخل کشور؛ بر لزوم روشنگری برای نسل جوان تأکید و برنامه های پیش بینی شده بریا روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را اعلام کرد و گفت: برنانه های زیادی در دانشگاه ها و مدارس و تشکل های مردمی و مساجد پیش بینی و انجام می شود.

 

 

این مسئول از راهپیمایی ۱۳ آبان در ساعت ۹ صبح از میدان شورا تا مصلی؛ اجتماع بزرگ دختران ملک سلیمانی چهارشنبه ۱۱ آبان ساعت ۹ صبح در سالن شهدای کارگر و با سخنرانی سردار نقدی، نواختن زنگ استکبارستیزی در همه مدارس و به صورت ویژه در دبیرستان امام، ویژه برنامه شهدای دانش آموز ۱۲ آبان در گلزار شهدای کرمان، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی ۱۲ آبان در دانشگاه باهنر با حضور دانشجویان، وبینار کشوری با عنوان آیا سفارت آمریکا لانه جاسوسی بود؟ از ۷ تا ۱۲ آبان ماه در استان کرمان در سه دانشگاه پیام نور بم، رفسنجان و سیرجان برگزار می شود.

 

کد خبر 1228138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha