انعکاس رسانه ای و تولید محتوای مناسب از حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان بسیار مهم است

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: انعکاس رسانه ای و تولید محتوای مناسب از حضور پر شور مردم در راهپیمایی توسط اصحاب رسانه و بازتاب حمایت اقشار مختلف از نظام اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند امروز سه شنبه(۱۰ آبان ماه) با محوریت هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان به ریاست حجت الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند و ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و با حضور مهندس طاهرخانی، فرماندار شهرستان و اعضای این شورا در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری دماوند برگزار شد.

 

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در این جلسه گفت: یاد و خاطره شهدای گرانقدر حادثه تروریستی شاهچراغ و شهید فهمیده را گرامی می داریم، در روز ۱۳ آبان راهپیمایی استکبار ستیزی با قدرت و قوت در شهرستان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود:‌ دانش آموزان به همراه مدیران و مسئولین مدارس و والدین محترم در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور پیدا می کنند، غرفه های فرهنگی توسط ادارات فرهنگی شهرستان در مسیر راهپیمایی جانمایی شود.

 

حجت الاسلام فتاح دماوندی با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی و پرورش دانش آموزان با افکاری دینی و انقلابی اظهار داشت:‌ روز ۱۳ آبان منتسب به دانش آموزان عزیز ماست و باید مجریان برگزاری این مراسم راهپیمایی خود دانش آموزان باشند.باید در فرصت باقیمانده اقناع فکری و روشنگری در خصوص چرایی استکبار ستیزی ملت ایران در مساجد و مدارس ما انجام شود.

 

امام جمعه دماوند در پایان گفت: انعکاس رسانه ای و تولید محتوای مناسب از حضور پر شور مردم در راهپیمایی توسط اصحاب رسانه و بازتاب حمایت اقشار مختلف از نظام اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان بسیار مهم است.

 

 

کد خبر 1228169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha