کانون های مساجد باید قرارگاه جریان فرهنگی و حرکت های انقلابی باشد

حجت الالسام گنابادی نژاد با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد باید قرارگاه جریان فرهنگی و حرکت های ارزشی و انقلابی باشد، گفت: سرمایه اصلی کانون های مساجد اندیشه و نیروی انسانی خلاق و سرمایه اجتماعی مردمی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، حجت الاسلام «حجت گنابادی نژاد» در نشست با اعضای ستاد کانون های مساجد استان با اشاره به فعالیت ها و خدمات کانون های فرهنگی هنری مساجد مشهد در ایام دهه پایانی صفر گفت : اسکان ۸ هزار نفری زائران و حضور در اتفاقات و برنامه های فرهنگی و برپائی بیش از ۵۰ موکب خدمات رسانی بسیار ارزشمند و به نوعی کارستان کانون های مساجد بود.

 

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد باید قرارگاه جریان فرهنگی و حرکت های ارزشی و انقلابی باشد، افزود : سرمایه اصلی کانون های مساجد اندیشه و نیروی انسانی خلاق و سرمایه اجتماعی مردمی است.

 

وی با بیان اینکه این روز ها اتفاقات تلخی را در کشور شاهد هستیم و باید این تهدید ها را به فرصتی برای انقلاب و نظام تبدیل کنیم ابراز داشت : کانون های مساجد باید با احصاء شبکه مسائل در حوزه نوجوانان و جوانان، عملیات ویژه ای را تعریف و اجرائی کنند.

 

حجت الاسلام گنابادی نژاد با اشاره به اینکه همه مدیران باید ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد را جدی بگیرند و حمایت کنند اظهار داشت : کادرسازی، الگوسازی، شبکه سازی و جریان سازی چهار محوری است که باید در همه فعالیت ها در دستور کار قرار بگیرد.

 

در این نشست حجت الاسلام «حسن افکار» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با ارائه گزارشی از اقدامات کانون های مساجد در دهه پایانی صفر و برنامه های پیش رو گفت : کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان شبکه از جوانان و نوجوانان مسجدی و انقلابی در میدان پاسداری ار ارزش ها و کیان نظام محکم و استوار ایستاد ه اند

کد خبر 1228180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha