تحلیل معانی آیات شاخص و برجسته سوره مباركه ابراهیم (ع) در مسیر انس

مسیر انس با محوریت آموزش حفظ، ترجمه، قرائت و تجوید قرآن كریم شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت ۹ صبح به مدت ۲۵ دقیقه روی آنتن رادیو قرآن می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ در برنامه روز شنبه هفتم آبان ماه مسیر انس كه با حضور استاد «كریم دولتی»  به بررسی معنایی واژگان آیات ۳۵ به بعد سوره مباركه ابراهیم با ترجمه كلمات، عبارات و الفاظ این آیات پرداخته شد، استاد دولتی طی سخنانی گفت: بسیار خوشحالیم كه خداوند این توفیق را به ما عنایت نموده است تا از محضر قرآن كریم بهره مند شده و بتوانیم با بررسی ترجمان لغات و واژگان قرآنی قدری بیشتر زمینه انس با مصحف شریف و آیات نورانی آن را داشته باشیم و از رحمت آن در زندگی بهره مند گردیم.

 

وی در ادامه افزود: این آیات بسیار شاخص و برجسته است كه به زندگی حضرت ابراهیم (ع) و تعدادی از دعاهای آن حضرت اشاره نموده است.

گفتنی است برنامه "مسیر انس" در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تولید، پخش و تقدیم مخاطبان رادیو قرآن می شود. این برنامه شنبه ها با موضوع آشنایی با ترجمه قرآن كریم و بررسی معنایی واژگان آیات شریفه سوره ها، برای انس بیشتر قرآن كریم با حضور كارشناس مسلط به واژه شناسی و ترجمه قرآن كریم،

 

 دكتر كریم دولتی، به تبیین معانی آیات الهی و ترجمه صحیح قرآن كریم پرداخته و به تهیه كنندگی علیرضا صفرزاده تقدیم شنوندگان می‌شود. مخاطبان در سرتاسر دنیا میتوانند ازطریق وبسایت www.radioquran.ir از پخش زنده شبكه استفاده و درجریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قراربگیرند و دیدگاه و نظرات خود را ازطریق سامانه پیامكی و تلفن گویای شبكه با ما درمیان بگذارند. از طریق موج اف.ام ردیف۱۰۰مگاهرتزشنونده ما باشید.

 

کد خبر 1228185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha